امکانات خانه های هوشمند

امکانات خانه های هوشمند

خیلی از کسانی به مشاورین املاک مشهد مراجعه می کنند، این روز ها قصد تعویض منزل و محل زندگی خود را دارند، بسته به بودجه شان در پی خانه هایی هستند که هوشمند سازی شده باشد. مشاورین املاک در مشهد می توانند بهترین خانه های هوشمند با امکانات فوق العاده را به شما پیشنهاد کنند. اگر قصد خرید ملک در مشهد را دارید که از امکانات خوبی برخوردار باشد، بد نیست از اصناف یاب هم کمک بگیرید.

سوالی که ذهن خیلی از شما را به خود درگیر کرده این است که امکانات خانه های هوشمند چیست؟

ما اینجا هستیم تا مختصر و مفید به این سوال شما پاسخ دهیم.

 مشاور املاک در مشهد |  ملک در مشهد

امکانات خانه های هوشمند چیست؟

همانطور که از نام این خانه ها مشخص می شود، خیلی از امور در آن ها هوشمند سازی شده است. یعنی چه؟

یعنی صاحب خانه امکان این را دارد تا اگر در دور دست ها هم بود، بتواند تنظیمات وسایل برقی منزل خود را کنترل نماید. چطور؟ با نصب اپلیکشن های مخصوصی که به سیستم مرکزی خانه متصل می باشد.

خانه های هوشمند این روز ها امکانات جالبی دارند که به برخی از آن ها در زیر پرداخته ایم:

روشنایی: نور پردازی و روشنایی بخشی جدایی ناپذیر از ساختمان است. در خانه های هوشمند، فرد می تواند روشنایی را بر اساس سیستم مورد نظر خود تنظیم کند. مثلاً با ورود به اتاق یا بخشی از خانه، چراغ ها روشن شود یا با صحبت کردن، امکان خاموش یا روشن کردن چراغ های ملک در مشهد برایش مقدور باشد.

امنیت: مهم ترین امکانات خانه های هوشمند، سیستم امنیت آنهاست. یعنی فرد می تواند آن سوی دنیا هم که باشد، امنیت ملک در مشهد را تحت کنترل خود درآورد. مثلاً سیستم امنیتی به گونه ای تنظیم شده باشد که سنسور های الکترونیکی متصل به سیستم مرکزی، صاحب خانه را از باز شدن اجباری پنجره و یا درب مطلع سازد.

کنترل لوازم خانگی: جالب است بدانید که منبع تغذیه تمامی لوازم خانگی در خانه های هوشمند می تواند کنترل شود. مثلاً اگر خارج از منزل هستید یا دسترسی به وسیله مورد نظر برایتان سخت است، می توانید لوازم خانگی مورد نظر خود را با یک کلیک خاموش و یا روشن کنید.

  • سرگرمی
  • کنترل سیستم گرمایش و سرمایش
  • تشخیص وسیله نقلیه
  • تنظیم تلفن

و ... از دیگر امکانات خانه های هوشمند است.

مشاور املاک در مشهد |  ملک در مشهد

 

در هنگام خرید ملک در مشهد اگر قصد زندگی در خانه های هوشمند را دارید، حتماً مشاورین املاک در مشهد را در جریان قرار دهید. تاریخ ثبت: 1398/11/04