دستگاه جی پی اس خودرو محافظ خودرو ما هست؟

دستگاه جی پی اس خودرو محافظ خودرو ما هست؟
دستگاه جی پی اس خودرو محافظ خودرو ما هست؟

متاسفانه این روز ها آمار سرقت خودرو بالا رفته و هر کس به دنبال این است تا به شیوه ای امنیت خودرو در مشهد و دیگر شهر ها را بالا ببرد. برای همین جدای استفاده از قفل فرمان، قفل های ضد سرقت و ...، افراد در پی انجام کار های مطمئن تری هستند. باید گفت که در این حالت، استفاده از جی پی اس می تواند کار ساز باشد.

خیلی از شما ممکن است آنطور که باید و شاید با جی پی اس خودرو آشنایی ندارید. برای خرید جی پی اس، بهترین گزینه این است که به مراکز فروش سیستم صوتی و تصویری خودرو در مشهد مراجعه نمایید.

اما قبل از آن، اصناف یاب مختصری توضیح خواهد داد که اصلاً جی پی اس چیست.

 خودرو در مشهد | سیستم صوتی و تصویری خودرو در مشهد

معرفی اجمالی جی پی اس

جی پی اس خودرو یک وسیله کوچک شبیه به گوشی موبایل است. این وسیله سیم کشی چندان پیچیده ای نیاز ندارد و اغلب در جایی از خودرو جاساز می شود.

جی پی اس سیم کارت خور است و بعد از نصب، در هر کجایی که خودرو قرار داشته باشد، به صاحب آن اطلاع می دهد و این اطلاع رسانی از طریق اس ام اس صورت می گیرد.

جالب است بدانید که اگر روی خودرو شما جی پی اس نصب شده باشد، در هر کجای دنیا که باشید می توانید موقعیت جغرافیایی خودروتان را به صورت آنلاین ردیابی نمایید.

اما سوالی که پیش می آید این است، آیا جی پی اس از خودرو محافظت می کند؟

 خودرو در مشهد | سیستم صوتی و تصویری خودرو در مشهد

جی پی اس محافظ خودرو

جی پی اس قابلیت های مختلفی دارد و این قابلیت ها در جی پی اس های مختلف متفاوت می باشد. مثلاً جی پی اس هایی است که قابلیت خاموش کردن خودرو در صورت لزوم را دارد که این برای زمان به سرقت بردن خودرو در مشهد، تهران و یا هر شهر دیگری مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر خودرو در مشهد به سرقت رفته باشد و خودرو مذکور از جی پی اس برخوردار باشد، صاحب آن می تواند از قابلیت خاموش کردن استفاده کرده و امکان روشن کردن مجدد را به سارق ندهد.

در حال حاضر، می توان دستگاه جی پی اس را بهترین محافظ خودرو دانست که در مراکز فروش سیستم صوتی و تصویری در مشهد قابل خریداری می باشد.

تاریخ ثبت: 1398/10/07