فروش برد آیفون در ایران | شادان موبایل

فروش برد آیفون در ایران | شادان موبایل

راهنمای فروش برد آیفون در ایران


با مجموعه تعمیرات تخصصی موبایل شادان تا انتهای مطلب راهنمای فروش برد در ایران همراه باشید. کمپانی اپل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی در سراسر جهان فعالیت دارد. این کمپانی مشهور به دلیل عرضه گوشی‌های هوشمند با کیفیت و لوکس در تمامی کشورهای جهان طرفداران زیادی دارد.

مدل‌های متعددی از موبایل و گوشی‌های هوشمند اپل از دسته الکترونیک و دیجیتال وجود دارد و هر سال مدل های جدیدی نیز توسط این کمپانی عرضه می شود. گوشی های آیفون نسبت به برندهای دیگر تلفن همراه از هزینه بالاتری برخوردار هستند، اما از کیفیت مناسب و قطعات مطلوبی بهره مند می‌باشند. جهت اطلاع از قیمت برد آیفون 13 با مرکز تعمیرات تخصصی موبایل شادان تماس بگیرید.

گوشی های آیفون دارای ساختار داخلی پیچیده و سیستم عاملی خاص هستند که ویژگی های این سیستم عامل با سیستم عامل اندروید متفاوت است. برد گوشی یک قطعه مانند مادربردهای کامپیوتر است اما در ابعادی کوچک تولید می شود و به عنوان مهم ترین قطعه الکترونیکی تلفن‌های همراه شناخته می‌شود. در واقع این قطعه به گونه ای طراحی شده است که امکان نصب قطعات مختلف روی آن وجود دارد.

در واقع همان طور که بر روی مادربرد کامپیوتر قطعات مورد نیاز یک کامپیوتر مثل پردازنده مرکزی، کارت گرافیک، منبع تغذیه و... نصب می‌شود، روی برد گوشی هم قطعات کوچک تر نصب می شوند. برد گوشی ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند و در هر کدام از آن ها قطعات به نحوی خاص نصب می‌شود. بسیاری از قطعات مهم آیفون مانند تاچ آیفون، قطعه کارت صدای آیفون، سی پی یو و... بر روی این برد نصب می‌شود.

اگر هر کدام از این قطعات یا برد گوشی آیفون دچار مشکل شوند، گوشی آیفون با اختلال مواجه می‌شود. این مشکلات سخت افزاری مرتبط با برد می‌تواند در بسیاری از بخش های آیفون مشکلاتی را ایجاد کند و در بسیاری از مواقع با برد آیفون مرتبط باشد. جهت خرید برد آیفون و اطلاع از قیمت برد آیفون 13 با واحد فروش برد آیفون در ایران در مرکز تعمیرات تخصصی موبایل شادان تماس بگیرید. 

 

قیمت برد آیفون 13

 

مرکز تعمیرات تخصصی موبایل شادان از برترین مراکز فروش برد آیفون در ایران می باشد. این مجموعه در زمینه خدماتی مثل تعمیر قطعات الکترونیکی، تعمیرات شیائومی در ایران، تعمیرات سامسونگ در ایران، تعمیرات آیفون در ایران و... فعالیت دارد. جهت اطلاع از قیمت برد آیفون 13 و فروش برد آیفون در ایران با مرکز تعمیرات تخصصی موبایل شادان تماس بگیرید.

 

مدیریت: جوان صالحی

شماره همراه:09123170827
آدرس:پاسداران ، دولت ، اختیاریه جنوبی ، پلاک 260  

 

تاریخ ثبت: 1402/02/13