فروشگاه مرکزی دژپاد

فروشگاه مرکزی دژپاد

راهنمای خرید از فروشگاه مرکزی دژپاد


با افزایش تعداد فروشگاه و کالا انبارهای شهری یا برون شهری، استفاده از وسایلی مانند قفسه جهت نگهداری اشیاء نیز افزایش می یابد. هر وسیله ای که از وسایل چوبی، پلاستیکی یا فلز برای نگهداری اشیاء استفاده شود به عنوان وسیله قفسه بندی محسوب می‌شود. 

یکی از مهم‌ترین خصوصیاتی که استفاده از قفسه بندی فراهم می‌کند، ساماندهی و نظمی است که برای تمامی محصولات به وجود می آید. این چیدمان در بسیاری از مواقع سرعت کار را بالا می برد و باعث پیشرفت های شغلی می شود. بهتر است بدانید این قفسه بندی و چیدمان در طول تاریخ نیز توسط انسان استفاده می شد. برای خرید انواع سیستم های قفسه بندی خانگی و فروشگاهی به فروشگاه مرکزی دژپاد، شرکت تجهیزات انبار فضا با ما مراجعه کنید.

صنعت قفسه بندی از دسته صنعت و تولید روز به روز در حال پیشرفت است و با توجه به تقاضای بالای این وسایل در شهرهای بزرگ بسیار مورد نیاز است، این وسایل تا حد زیادی می‌تواند در انتقال و بالا رفتن سرعت کار تأثیر گذار باشد، از طرفی یکی از مهم‌ترین ویژگی های قفسه بندی ایجاد فضای اضافه در محیط می باشد، جهت اطلاع از قیمت قفسه دژپاد با فروشگاه مرکزی دژپاد تماس بگیرید.

استفاده بهینه از تمامی فضای موجود در یک مکان مانند انبار برای افرادی که در این گونه محیط ها فعالیت دارند، حائز اهمیت بالایی می باشد. از طرفی دسترسی به یک کالای خاص در یک انبار بزرگ یا در یک فروشگاه با ابعاد وسیع، کاری دشوار است، در واقع اگر از یک قفسه بندی مناسب در یک محیط بزرگ استفاده شود، دسترسی با سرعت بسیار بالایی انجام خواهد شد. 


قفسه انبار صنعتی - قفسه بندی هایپر مارکتی - قفسه انبار خانه - قفسه راک دژپاد - فروشگاه مرکزی دژپاد - قیمت قفسه بندی صنعتی

قیمت قفسه در فروشگاه دژپاد 


برخی از کالاهای انبارها نیز دارای ابعاد کوچکی هستند و در صورت نبود قفسه بندی مناسب ممکن است گم شده یا پیدا کردنشان بسیار دشوار شود. پیشرفت صنعت ساخت و تولید قفسه در سال های اخیر باعث تغییرات زیادی در زمینه ساخت این محصولات شده است. قفسه بندی انواع متفاوتی دارد و بر اساس متر مکعب یا متری به فروش می رسد. ضخامت قفسه، ابعاد و رنگ های آن می تواند به صورت مستقیم در قیمت قفسه تأثیرگذار باشد. 

یکی از انواع قفسه بندی از ابزارآلات صنعتی، قفسه بندی مشبک می باشد. این نوع قفسه بندی با نام قفسه بندی پیچ و مهره ای نیز شناخته می شود. از این نوع قفسه بندی در نگهداری و چیدن محصولات سبک و اجناس کم حجم استفاده می شود. این نوع قفسه بندی به عنوان رایج ترین نوع قفسه بندی شناخته می شود و در بسیاری از کسب و کارها استفاده می‌شود. 

پنل هایی که در ساختار قفسه بندی های مشبک به کار می رود، با استفاده از پیچ و مهره به یکدیگر متصل می‌گردند و مراحل تولید و مونتاژ این گونه قفسه بندی ها نسبت به مدل های دیگر ساده تر است. 
از قفسه بندی مشبک برای نگهداری ابزارآلات، قطعات و تجهیزات یدکی، محصولات فروشگاهی و... استفاده می‌شود. جهت خرید انواع قفسه بندی پالت راک دژپاد با فروشگاه مرکزی دژپاد، شرکت تجهیزات انبار فضا با ما تماس برقرار کنید.

قفسه بندی پالت راک دژپاد

یکی از پرمصرف ترین و برترین قفسه بندی‌ها، قفسه بندی پالت راک است، قفسه بندی پالت راک برای نگهداری بازه گسترده‌ای از محصولات مناسب است و امکان نگهداری لوازم و وسایل سنگین را فراهم می کند. برداشت بار در قفسه بندی پالت راک به وسیله دستگاه‌هایی مانند لیفتراک و ماشین های راهرو باریک امکان پذیر است، شرکت تجهیزات انبار فضا با ما به عنوان یکی از برترین شرکت های تجهیزات انبار و قفسه بندی می‌باشد.
 فروشگاه مرکزی دژپاد مفتخر است با ارائه انواع سیستم های قفسه بندی خانگی و فروشگاهی، تجهیزات مخصوص انبار و محصولات شرکت دژپاد، تجربه استفاده از بهترین سیستم قفسه بندی را برای مشتریان فراهم کند. شما می توانید برای خرید قفسه بندی پالت راک دژپاد و... به فروشگاه مرکزی دژپاد مراجعه کنید. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت قفسه دژپاد با فروشگاه مرکزی دژپاد تماس برقرار کنید. 

مدیر:
حامد عصار
شماره تماس:
*02166935401
شماره همراه:
*09121193678

آدرس:
میدان توحید، خیابان توحید، نرسیده به آزادی، پلاک 10



تاریخ ثبت: 1402/02/13