ست سویشرت شلوار بچه گانه منیریه | تولیدی افشار ( فروشگاه آگرا )

ست سویشرت شلوار بچه گانه منیریه |  تولیدی افشار ( فروشگاه آگرا )

ست سویشرت شلوار بچه گانه منیریه |  تولیدی افشار ( فروشگاه آگرا )


با رسیدن فصل های سرد سال و کاهش یافتن دمای هوا، افراد شروع به پوشیدن لباس های زمستانی و گرم می کنند. لباس هایی که مدل ها و انواع مختلفی دارند و نسبت به لباس های تابستانی از تنوع بالاتری برخوردار هستند. یکی از پرطرفدارترین پوشاک زمستانی کودکان، ست سویشرت و شلوار بچه گانه است. با ما در ادامه مطلب ست سویشرت شلوار بچه گانه منیریه همراه باشید.

ست سویشرت و شلوار بچه گانه می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای فصل های پاییز و زمستان باشد به این دلیل که امکان استفاده از یک شلوار و سویشرت شبیه به هم و زیبا را برای کودک فراهم می کند. از طرفی ست سویشرت و شلوار بچه گانه زیبایی و جذابیت منحصر به فردی دارد و کودک می تواند تا مدت ها از آن استفاده کند.

ست سویشرت و شلوار دخترانه بچه گانه

لباس های زمستانی به دسته بندی هایی مانند کاپشن، دورس، پلیور و... تقسیم می شوند که هر کدام از این نوع پوشاک، ویژگی های مخصوص به خود را دارد. در این بین یکی از بهترین انتخاب های پوشاک زمستانی، ست سویشرت و شلوار بچه گانه است که با توجه به راحتی و تناسب آن با بدن، برای کودکان مناسب می باشد. بهترین ست سویشرت شلوار بچه گانه منیریه و ست سویشرت و شلوار دخترانه بچه گانه را از مجموعه تولیدی افشار تهیه نمائید.

سویشرت ها به دلیل سبک بودن برای کودکان بسیار مناسب هستند و مانند کاپشن و برخی از لباس های زمستانی چرمی سنگین نمی باشند. اگر شما هم قصد خرید یک ست سویشرت و شلوار برای کودکتان دارید، به شما پیشنهاد می کنیم فروشگاه لباس بچه گانه آگرا، تولیدی ورزشی منیریه را انتخاب کنید.

مجموعه تولیدی افشار ( فروشگاه آگرا ) واقع در منیریه، یکی از بزرگ ترین و برترین مراکز فروش عمده لباس های ورزشی و لوازم ورزشی می باشد. این مرکز پخش پوشاک ورزشی منیریه، مفتخر است با ارائه بهترین لوازم ورزشی، لباس های ورزشی، ست سویشرت و شلوار دخترانه بچه گانه و ست سویشرت شلوار بچه گانه منیریه بهترین تجربه خرید را برای مشتریان فراهم کند.

مدیریت: رضا افشار

 

شماره تماس:66973365
شماره همراه:09129389334


آدرس:تهران ، منیریه ، پاساژ تابان ، طبقه همکف ، پلاک 7

 

تاریخ ثبت: 1402/02/07