اسلش غواصی مردانه و زنانه منیریه | تولیدی افشار ( فروشگاه آگرا )

اسلش غواصی مردانه و زنانه منیریه | تولیدی افشار ( فروشگاه آگرا )

اسلش غواصی مردانه و زنانه منیریه | تولیدی افشار 


انجام بسیاری از حرکات ورزشی و سلامت بدن انسان حین ورزش کردن، نکته ای است که ورزشکاران به آن توجهی ویژه دارند. یکی از مهم ترین نیازهای هر ورزشکاری، لباس ورزشی مرتبط با ورزش او می باشد. لباس های غواصی دسته ای از پوشاک ورزشی هستند که در سال های اخیر طرفداران زیادی را در رشته های ورزشی متفاوت به خود جذب کرده اند.

پارچه هایی که به پارچه های غواصی معروف هستند و در لباس های غواصی بکار می روند دارای خاصیت ها و ویژگی های مفیدی هستند که این گونه لباس ها را نسبت به انواع دیگر لباس های ورزشی متمایز می کنند. اگر شما نیز یک ورزشکار هستید و قصد دارید لباس ورزشی تهیه کنید، با ما تا انتهای مطلب اسلش غواصی مردانه و زنانه منیریه همراه باشید. همچنین شما می توانید برای خرید انواع اسلش غواصی مردانه و زنانه منیریه، شلوار غواصی براق و انواع لوازم ورزشی به مجموعه تولیدی افشار مراجعه نمائید.

شلوار غواصی براق

پارچه های غواصی از ترکیب الیاف مصنوعی و مواد پلی استری تولید می شوند که این ترکیب تأثیر بالایی در عملکرد کلی و کشیده شدن این پارچه ها دارد. لباس های غواصی در فصل های تابستان و زمستان قابل استفاده است و محدودیتی با توجه به فصول گرم و سرد سال ندارد. لباس های غواصی بسیار راحت هستند و توسط برندهای متعددی در جهان تولید می شوند.

لباس های غواصی در بین ورزشکاران بسیار پرطرفدار بوده و کاربرد آن لباس مردانه و لباس زنانه مناسب ورزش هایی مثل بدنسازی و فیتنس است. مجموعه تولیدی افشار ( فروشگاه آگرا ) یکی از برترین مراکز پخش پوشاک ورزشی منیریه و عمده فروشی اسلش غواصی مردانه و زنانه منیریه­­ است. شما می توانید برای خرید انواع اسلش غواصی مردانه و لباس زنانه منیریه، شلوار غواصی براق و انواع لباس ورزشی به فروشگاه آگرا مراجعه نمائید.

مدیریت: رضا افشار

 

شماره تماس:66973365
شماره همراه:09129389334


آدرس:تهران ، منیریه ، پاساژ تابان ، طبقه همکف ، پلاک 7

 

تاریخ ثبت: 1402/02/07