ست سویشرت و شلوار مردانه غواصی | تولیدی افشار ( فروشگاه آگرا )

ست سویشرت و شلوار مردانه غواصی | تولیدی افشار ( فروشگاه آگرا )

ست سویشرت و شلوار مردانه غواصی | تولیدی افشار


لباس ها و شلوارهای ورزشی به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می شوند و هر ورزشکاری با توجه به نیاز و رشته ورزشی خود، این پوشاک را خریداری می کند. پارچه غواصی یک نوع پارچه پرکاربرد در صنعت تولید پوشاک است که در تولید بسیاری از لباس های ورزشی و دیگر مدل های پوشاک از آن استفاده می شود. پارچه های غواصی به علت داشتن ترکیبات پلی استری دارای ویژگی های متفاوتی هستند که در ادامه مطلب ست سویشرت و شلوار مردانه غواصی آن ها را بررسی خواهیم کرد، تا پایان این مطلب از دسته پوشاک همراه ما باشید.

پارچه غواصی پارچه ای از ترکیب پلی استر و الیاف مصنوعی است که به دلیل نوع بافت و انعطاف پذیری بالا، به عنوان یکی از بهترین پارچه ها جهت تولید شلوار غواصی مردانه، ست سویشرت و شلوار مردانه غواصی استفاده می شود. شما می توانید جهت خرید انواع ست سویشرت و شلوار مردانه غواصی به مجموعه تولیدی افشار مراجعه نمائید.

شلوار غواصی مردانه

لباس و شلوارهای غواصی برای استفاده در تمامی فصول سال اعم از زمستان و تابستان مناسب می باشند. به همین جهت اگر شما ورزشکاری هستید که در فضای باز و در تمامی فصل ها تمرینات ورزشی خود را انجام می دهید، لباس ها و شلوارک های غواصی برای شما گزینه بسیار مناسبی است. از طرفی لباس ها و شلوارهای غواصی یکی از پرطرفدارترین نوع لباس ورزشی مردانه مناسب بدنسازها و ورزشکاران رشته های هوازی می باشد.

مجموعه تولیدی افشار ( فروشگاه آگرا ) در ارائه بهترین لباس ها و لوازم ورزشی و فروش ست سویشرت و شلوار مردانه غواصی فعالیت دارد. اگر شما هم یک ورزشکار هستید و در یک رشته ورزشی فعالیت دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید شلوار غواصی مردانه، ست سویشرت و شلوار مردانه غواصی به مجموعه تولیدی افشار، عمده فروشی شلوارک غواصی مراجعه کنید.

مدیریت: رضا افشار

شماره تماس:66973365
شماره همراه:09129389334


آدرس:تهران ، منیریه ، پاساژ تابان ، طبقه همکف ، پلاک 7

 

تاریخ ثبت: 1402/02/07