نیدل ولو | فروشگاه استنلس استیل

نیدل ولو | فروشگاه استنلس استیل

نیدل ولو | فروشگاه استنلس استیل 


 یکی از رایج‌ترین و متداول ترین شیرآلاتی که در مراکز و شهرک های صنعتی استفاده می شود، شیرآلات نیدل ولو می باشد، این شیرآلات ساختاری مشابه با شیرآلات GLabe Valve دارند، با فروشگاه استنلس استیل تا انتهای مطلب فروش نیدل ولو و ابزار آلات صنعتی (فروش-تعمیرات) همراه باشید.

شیرآلات Glabe به عنوان شیرآلات کروی شناخته می‌شوند و برای استفاده از این نوع شیرآلات از یک دیسک استفاده می‌شود. نیدل ولو نیز ظاهری مشابه گلیب ولو دارد اما برای مسدود سازی مسیر و جریان ورودی در این نوع شیر از یک سوزن مخصوص استفاده می‌شود، جهت اطلاع از قیمت نیدل ولو با فروشگاه استنلس استیل همراه باشید.

نیدل ولو با نام تجاری شیر سوزنی نیز شناخته می‌شود و یکی از بهترین تجهیزات ساختمانی برای کنترل سیال عبوری می‌باشد، همچنین از این نوع شیر مثل دیگر شیرآلات در قطع و وصل کردن نیز می توان استفاده کند. نحوه طراحی این نوع شیرها به صورتی است که در قسمت پایین نیدل ولو استیل یک مخروط دیده می‌شود.

نیدل ولو استیل

هنگامی که شیر سوزنی باز می‌شود، سیال به صورت نود درجه مسیر عبوری را طی می‌کند تا به طور کامل از نیدل ولو خارج شود. این تغییر جهت در نیدل ولو می تواند باعث تنظیم جریان گردد. نیدل ولو به گونه ای طراحی شده است که می توان با چرخش شیر به سادگی فشار آن را تنظیم کرد، همچنین با نصب یک عدد دستگاه فشار سنج در خروجی نیدل ولو استیل می‌توان از میزان فشار آن مطلع شد.

فروش نیدل ولو

شیرهای سوزنی بر اساس آلیاژ با استفاده از آلیاژهایی مانند برنج، فولاد، استنلس استیل و چدن ساخته می شوند، اگر قصد خرید هرگونه تجهیزات صنعتی از دسته صنعت و تولید را دارید، بهتر است پیش از خرید نیدل ولو، معیارهای مهمی مانند فشار، ابعاد، کیفیت ماده و دمای کلی را در نظر گرفته و به آن توجه کنید. در واقع انتخاب اندازه یک شیر سوزنی با توجه به گاز و سیال مورد استفاده تأثیر گذار است. 

قیمت نیدل ولو

فروشگاه استنلس استیل به عنوان یکی از مجموعه‌های واردات و عرضه شیرآلات و اتصالات لوله ای، فروش نیدل ولو، انواع بال ولو و... در شهر تهران فعالیت دارد، شما می‌توانید برای خرید نیدل ولو، نیدل ولو استیل، کانکتور، اتصالات لوله ای، شیرآلات و استیل استنلس به فروشگاه استنلس استیل مراجعه کنید. همچنین می توانید جهت اطلاع از قیمت نیدل ولو با فروشگاه استنلس استیل تماس بگیرید.

 

مدیر:علیرضا حسن پور
شماره تماس:33996002
شماره همراه:09126448494
آدرس:تهران، خیابان خیام شمالی، مقابل پارک شهر ، پاساژ بزرگ خیام ، پلاک 314 ، طبقه دوم

 

تاریخ ثبت: 1402/02/07