بال ولو | فروشگاه استنلس استیل

بال ولو | فروشگاه استنلس استیل

بال ولو | فروشگاه استنلس استیل


امروزه با پیشرفت ساخت و ساز ساختمان‌ها و جایگزینی ساختمان ها با خانه های قدیمی، استفاده از تجهیزات ساختمانی افزایش یافته است، یکی از رایج‌ترین و کلیدی ترین تجهیزات ساختمانی ضروری، شیرآلات ساختمانی است، با فروشگاه استنلس استیل تا انتهای مطلب خرید بال ولو و ابزار آلات صنعتی (فروش-تعمیرات) همراه باشید.

از شیرآلات ساختمانی در تمامی واحدهای ساختمان، محیط داخلی و خارجی ساختمان‌ها و... استفاده می‌شود، این شیرآلات با توجه به کاربردهای مخصوص به خود در قسمت‌های مختلفی نصب می‌شود، یکی از پرکاربردترین و رایج ترین انواع شیرآلات ساختمانی که در تمامی آپارتمان ها و ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شود، بال ولو می‌باشد.

بال ولو ( شیر توپی ) با نام تجاری “Ball Valve” شناخته می‌شود، بال ولو نسبت به دیگر انواع شیرآلات ساختمانی از ساختار ساده‌ای برخوردار است، در واقع یکی از مهم ترین دلایل استفاده از این شیرآلات نیز همین ساختار و سادگی آن است، همانطور که از نام بال ولو مشخص است، داخل این نوع شیرآلات از یک گوی توپی استفاده می‌شود.

خرید بال ولو

این گوی توپی شکل به وسیله یک اهرم با گردش نود درجه کار می‌کند، بطور کلی بال ولو بطوری طراحی شده است که همزمان با باز و بسته کردن اهرم روی گوی توپی شکل، جریان سیال توپی قطع یا وصل شود. با توجه به رایج بودن و استفاده مکرر از این نوع شیرآلات، بال ولوها در طرح های مختلفی تولید می‌شوند و در صنعت تولید شیرآلات جایگاه بزرگی دارند. برای خرید بال ولو به فروشگاه استنلس استیل مراجعه کنید.

همان طور که در ابتدای این مطلب به این مسئله اشاره کردیم، بال ولو یا شیر توپی از طراحی و ساختار بسیار ساده‌ای برخوردار است و فرایند باز و بسته کردن سیال یا مایع در این نوع شیرآلات ساده می باشد. توپ فلزی درون بال ولو بصورتی طراحی شده است که یک جهت اهرم باز است و طرف دیگر آن در یک ورودی مسدود قرار گرفته است.

مشخصات فنی بال ولو

برای باز و بسته کردن این نوع شیر کافی است قسمت مسدود شده در ورودی باز قرار بگیرد، بهتر است بدانید با اینکه شیرآلات بال ولو در بسیاری از قسمت ها استفاده می شود، اما در سیستم‌های کنترلی قابل استفاده نیستند. با توجه به ساختار ساده این نوع شیرآلات از آن‌ها نمی توان در تنظیم شدت جریان و... استفاده کرد. با فروشگاه استنلس استیل در مطلب انواع بال ولو و مشخصات فنی بال ولو همراه باشید.

 

استیل کانکتور - شیرآلات‌ پتروشیمی نفت و گاز - لوازم ساختمانی و بهداشتی های لوک - اتصالات استی - بال ولو - نیدل ولو - ابزار آلات صنعتی

 

انواع بال ولو

نصب بال ولو بسیار ساده است و به همین جهت تعمیرات این نوع شیرآلات نیز پس از خرابی ساده است که به عنوان مزایای استفاده از بال ولو می‌باشد. بیشترین کاربرد و استفاده از بال ولو در وسایل خانگی و لوله کشی های واحدهای آپارتمان می باشد. استفاده از این شیرآلات به ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی محدود نمی‌شود و در مراکز صنعتی جهت مصارف صنعت و تولید هم کاربرد دارد.

یکی از مزایای مهم استفاده از این شیرآلات بالا بودن قدرت و استقامت این نوع شیرآلات در فشارهای بالا و حجم مایعات و سیال‌ها می‌باشد، به همین دلیل در بسیاری از صنایع که در شرایطی ویژه و فشار بالای سیالات کار می‌کنند، از بال ولو استفاده می‌شود، شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت بال ولو، مشخصات فنی بال ولو و خرید بال ولو با فروشگاه استنلس استیل تماس بگیرید.

قیمت بال ولو

از مهم‌ترین صنایع استفاده از بال ولو می توان به صنایع غذایی، دارویی، نساجی و الکترونیک اشاره کرد، انواع بال ولو بر اساس طراحی ساختاری که در بدنه آن ها بکار می‌رود، به انواع یک تکه، دو تکه و سه تکه تقسیم می‌گردند، بدنه شیرآلات انواع بال ولو از نوع استیل ضد زنگ، چدن و برخی مواد پلیمری است.

یکی از برترین و بزرگ ترین مجموعه های وارد کننده و عرضه کننده انواع شیرآلات، بال ولو و اتصالات لوله ای، فروشگاه استنلس استیل می باشد. شما می توانید برای خرید انواع بال ولو، شیرآلات و اتصالات لوله ای، استیل کانکتور و... به فروشگاه استنلس استیل مراجعه کنید، همچنین می‌توانید جهت اطلاع از مشخصات فنی بال ولو و قیمت بال ولو با فروشگاه استنلس استیل تماس بگیرید.

 

مدیر:علیرضا حسن پور
شماره تماس:33996002
شماره همراه:09126448494
آدرس:تهران، خیابان خیام شمالی، مقابل پارک شهر ، پاساژ بزرگ خیام ، پلاک 314 ، طبقه دوم

 

تاریخ ثبت: 1402/02/07