استیل کانکتور | فروشگاه استنلس استیل

استیل کانکتور | فروشگاه استنلس استیل

استیل کانکتور | فروشگاه استنلس استیل

استیل کانکتور یک وسیله رابط از جنس استنلس استیل می باشد. استنلس استیل یک نوع ورق فلزی بسیار مقاوم است که در ساخت آن از آلیاژهای مختلفی استفاده می‌شود. در واقع 98 درصد این ورق از جنس آهن و دو درصد آن را آلیاژهایی مانند کربن تشکیل می‌دهد، با ابزار آلات صنعتی (فروش-تعمیرات) تا انتهای مطلب استیل کانکتور همراه باشید.

آلیاژهایی که در مراحل تولید استیل کانکتور و ورق های استنلس استیل استفاده می شود به صورت مستقیم در فعالیت هایی مثل جوشکاری و تقویت سختی فولاد تأثیر گذار است. مقاومت استنلس استیل نیز با میزان کربن به کار رفته در تولید آن تأثیر گذار است. در واقع هر چه میزان کربن به کار رفته دراستنلس استیل بیشتر باشد، به همان میزان مقاومت استیل بالاتر می رود.

با این حال اضافه کردن مقادیر کربن به ورق های استنلس استیل در انعطاف پذیری آن تأثیر برعکس دارد و آن را غیر قابل شکل دادن می‌کند. استیل کانکتور یک نوع از اتصالات بسیار دقیق و آلیاژی است. این نوع اتصالات لوله ای از استنلس استیل ضد زنگ ساخته می شود و دیواره نازکی دارد.

از استیل کانکتور در بسیاری از تجهیزات استیل و فناوری های مرتبط با لوله‌ها و مخازن استفاده می‌شود. همچنین از استیل کانکتور در شیرهای آلیاژ کروم، فولاد ضد زنگ 316، مخازن کامیونی مخصوص انتقال مایعات و محصولات استیل ویژه نگهداری ضد زنگ نیز استفاده می شود، شما می توانید جهت اطلاع از لیست محصولات و قیمت ها با فروشگاه استنلس استیل تماس بگیرید.

فی میل کانکتور

فی میل کانکتور یک نوع اتصال یک سر دقیق است که با نام اختصاری اتصالات "INSTRUMENT FITTING" شناخته میشود، استفاده اصلی این ابزار برای مصارف صنعت و تولید مانند اتصال یک تیوب به تجهیزاتی مثل رزوه می باشد، بطور کلی اتصالات فی میل کانکتور در دسته بندی اتصالات تبدیلی قرار می‌گیرد و با توجه به سیال و تیوب و کلاس های فشاری مختلف ساخته می‌شود.

اتصالات تیوب کاری

فروشگاه استنلس استیل به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین مجموعه های واردات و عرضه شیرآلات و اتصالات لوله ای، استیل کانکتور، ابزارهای لوله ای دقیق، فی میل کانکتور و اتصالات تیوب کاری در شهر تهران فعالیت دارد، شما می توانید جهت خرید انواع محصولات استنلس استیل، اتصالات تیوب کاری و استیل کانکتور به این مرکز مراجعه کنید.

مدیر:علیرضا حسن پور
شماره تماس:33996002
شماره همراه:09126448494

آدرس:
تهران، خیابان خیام شمالی، مقابل پارک شهر ، پاساژ بزرگ خیام ، پلاک 314 ، طبقه دوم

 

تاریخ ثبت: 1402/02/07