فروشگاه استنلس استیل

فروشگاه استنلس استیل

فروشگاه استنلس استیل 


استنلس استیل یک قطعه فلزی است که حدود 98 درصد از مواد داخل آن را آهن تشکیل داده است و دو درصد آن را کربن تشکیل می دهد. ورق های استنلس استیل با توجه به ویژگی ها، ابعاد و میزان مقاومت به انواع مختلفی تقسیم می‌گردند که در ادامه این مطلب خدمات فروشگاه استنلس استیل را بطور کامل توضیح خواهیم داد.

فروشگاه استنلس ارائه کننده خدمات صنعتی است که برای ساخت استنلس استیل از آلیاژهایی به صورت ورق استفاده کرده و می تواند در بالا بردن توانایی جوشکاری تأثیر گذار باشد و سختی فلز را بالا ببرد. مقاومت فلز استنلس استیل با آلیاژ به کار رفته در آن رابطه ای مستقیم دارد. در واقع هر چقدر میزان آلیاژ در ورق استنلس استیل بیشتر شود به نسبت آن نیز مقاومت و سختی فلز بالاتر می رود.

البته بهتر است بدانید هر چقدر این میزان آلیاژ بیشتر شود و ورق استنلس استیل مقاومت بیشتری به خود بگیرد، از انعطاف پذیری آن کم شده و قابلیت شکل گرفتن آن پایین می آید، همان طور که در ابتدای مطلب به این مسئله اشاره کردیم، ورق‌های استنلس استیل بر اساس مقاومت و آلیاژ بکار رفته در دسته بندی های مختلفی قرار می‌گیرند.

استیل 300 و 400 از معروف ترین و شناخته شده ترین انواع استیل هستند، استیل 300 استیلی است که خاصیت ضد زنگ داشته و استیل 400 نیز یکی از پر مصرف ترین استیل‌های موجود در بازار شناخته می‌شوند که ویژگی های متعددی دارد. استنلس استیل 400 قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و در بسیاری از کالاهای معمولی مانند وسیله هایی با ابعاد کوچک استفاده می‌شود.

محصولات استنلس استیل

استنلس استیل 400 نسبت به استنلس استیل 300 مقاومت کم تری در برابر خوردگی و زنگ زدن دارد، اما در مقابل ساییدگی استقامت خوبی از خود نشان می دهد. از طرفی استنلس استیل 400 دارای قابلیت پولیش کاری می‌باشد، به همین دلیل برای ساخت برخی از وسایل مانند قاشق و چنگال از این ورق استیل استفاده می‌شود.

قیمت استیل کیلویی

فروشگاه استنلس استیل از بزرگ ترین مراکز وارد کننده و عرضه کننده انواع شیرآلات، لوله و اتصالات لوله ای، کانکتورهای ابزار دقیق و محصولات استنلس استیل از گروه صنعت و تولید می‌باشد. اگر شما نیز قصد خرید انواع ورق استنلس استیل و دیگر محصولات فروشگاه استنلس استیل را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فروشگاه استنلس استیل را انتخاب کنید، همچنین شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت استیل کیلویی با فروشگاه استنلس استیل تماس بگیرید. 

مدیر:علیرضا حسن پور
شماره تماس:33996002
شماره همراه:09126448494
آدرس:تهران، خیابان خیام شمالی، مقابل پارک شهر ، پاساژ بزرگ خیام ، پلاک 314 ، طبقه دوم

 

تاریخ ثبت: 1402/02/07