رینگ لایت | فروشگاه مهران ایده

رینگ لایت | فروشگاه مهران ایده

رینگ لایت | فروشگاه مهران ایده


رینگ لایت یکی از جدیدترین محصولاتی است که به دلیل کاربردهای گسترده در کسب و کارهای مختلف، تقاضای بالایی دارد. این وسیله حلقه ای شکل در عکاسی، فتوگرافی، فیلمبرداری، تهیه عکس های پرتره و... کاربرد دارد. رینگ لایت یک حلقه تشکیل شده از تعدادی از لامپ
LED با ابعاد کوچک است که مانند یک منبع نور دایره ای شکل عمل می‌کند، جهت خرید انواع رینگ لایت به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

رینگ لایت به گونه ای نور را در منبع دایره ای شکل ایجاد می کند که هیچ گونه سایه ای در پس زمینه رینگ لایت ایجاد نشود، این وسیله در بسیاری از تکنیک‌های تخصصی و پیشرفته عکاسی قابل استفاده است و می‌توان بازتاب نور بسیاری زیبایی را در قسمت دایره ای شکل نمایان کند، این ویژگی در عکاسی پرتره تأثیر گذار است. برای خرید انواع رینگ لایت، ایربراش، دستگاه یووی ال ای دی و لوازم مخصوص سالن های آرایشی از گروه خدمات عمومی به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

نور لامپ‌های LED داخل رینگ لایت طوری طراحی شده است تا منبعی حلقه ای بسازد و شخص عکاس بتواند لنز دوربین خود را در میان این دایره قرار دهد. پس از هماهنگی لنز دوربین با رینگ لایت، این وسیله تمامی فضای لنز را اشغال می‌کند. امروزه استفاده این دسته محصولات به اندازه‌ای بالا رفته که بسیاری از عکاس‌ها و فیلمبرداران برای شغل خود یک رینگ لایت تهیه می‌کنند.

انواع رینگ لایت

از رینگ لایت در سالن‌های زیبایی و آرایشی برای مصارف عکاسی و فیلمبرداری نیز استفاده می شود. یکی از استفاده های رینگ لایت در سالن های زیبایی در سبک عکاسی مدلینگ است و فرد عکاس می تواند با استفاده از رینگ لایت عکس های با کیفیت و با وضوح بالای استودیویی بگیرد. ظاهر دایره ای شکل رینگ لایت در این نوع عکاسی نیز تأثیر گذار است، به همین دلیل این وسیله تأثیر بالایی در کیفیت کلی عکس دارد.

فروشگاه مهران ایده از برترین مراکز در زمینه لوازم آرایشگاهی، رینگ لایت، سوهان برقی، پودرکاشت ناخن، ایربراش، قلم کاشت ناخن، سرسوهان، میکروپیگمنتیشن  و... می‌باشد. همچنین این مجموعه دارای خدمات پس از فروش و تعمیر انواع وسایل مخصوص سالن‌های آرایشی می‌باشد و شما می‌توانید جهت تعمیرات تخصصی سشوار، تعمیرات تخصصی تاتو و تعمیرات تخصصی سوهان برقی به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

مدیر:مهران خسروی
شماره تماس:(فروش: 33912447)(خدمات پس از فروش: 33114418)
شماره همراه:09123379498

آدرس:تهران ، خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، پلاک0/49،خدمات پس از فروش: خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، 0/51

 

تاریخ ثبت: 1402/02/07