ایربراش | فروشگاه مهران ایده

ایربراش | فروشگاه مهران ایده

ایربراش | فروشگاه مهران ایده


تجهیزات سالن های زیبایی با توجه به توسعه و پیشرفت خدمات این سالن ها، بازه گسترده ای را در بر می گیرد. امروزه سالن های زیبایی بیش از پیش مشتری دارند و بانوان در فواصل زمانی کوتاه و بصورت مداوم به این مراکز مراجعه می‌کنند. ایربراش یکی از تخصصی ترین و کلیدی ترین ابزارهای مخصوص سالن های زیبایی می باشد. برای خرید ایربراش به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

ایربراش در واقع با اصطلاح قلم بادی نیز شناخته می‌شود و جهت رنگ آمیزی با دقت بالا استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از نیروی باد رنگ آمیزی انجام می دهد و برای استفاده نیاز به مهارت نسبتا بالایی دارد، زیرا بسیار ظریف و دقیق است. ساختار ایربراش  از دسته آرایشی و بهداشتی با استفاده از تجهیزات گوناگونی شکل گرفته است که در ادامه این مطلب به شما توضیح خواهیم داد، پس با فروشگاه مهران ایده همراه باشید.

در ایربراش ها از یک پمپ کمپرسور استفاده می شود که می تواند با دریافت هوا و کنترل فشار هوا، نیروی مورد نیاز برای فرایندهای ایربراش را تأمین کند. این پمپ کمپرسور با استفاده از نیروی برق کار می کند و از طریق یک لوله مخصوص به قلم ایربراش متصل می گردد. در واقع اگر پمپ کمپرسور به درستی کار نکند و نیروی بادی مورد نیاز ایربراش را تأمین نکند، ایربراش به درستی کار نمی کند و رنگ آمیزی با مشکل مواجه می شود. برای خرید ایربراش ناخن فروشگاه مهران ایده را انتخاب کنید.

ایربراش ناخن

یکی از مهم ترین مسائلی که در استفاده از ایربراش حائز اهمیت است، مخزن رنگ امیزی روی قلم ایربراش است. این مخزن به گونه ای طراحی شده است تا پس از اضافه کردن رنگ به آن، برای رنگ آمیزی آماده شود. شما می توانید برای خرید لیکوئید کاشت ناخن ایربراش، رینگ لایت، سوهان برقی، قلم کاشت ناخن، پودر کاشت ناخن و لوازم مخصوص سالن های زیبایی به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

فروشگاه مهران ایده از برترین مراکز ارائه دهنده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی سالن های زیبایی، لوازم دستگاه تاتو، پودرکاشت ناخن، مژه، قلم کاشت ناخن، ایربراش ناخن، سوهان برقی، سرسوهان و... می باشد. شما می توانید برای تعمیرات تخصصی سشوار، تعمیرات تخصصی تاتو و تعمیرات تخصصی سوهان برقی به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

مدیر:مهران خسروی
شماره تماس:(فروش: 33912447)(خدمات پس از فروش: 33114418)
شماره همراه:09123379498

آدرس:تهران ، خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، پلاک0/49،خدمات پس از فروش: خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، 0/51

 

تاریخ ثبت: 1402/02/07