دستگاه یووی ال ای دی | فروشگاه مهران ایده

دستگاه یووی ال ای دی | فروشگاه مهران ایده

دستگاه یووی ال ای دی | فروشگاه مهران ایده


سالن‌های زیبایی و کاشت ناخن، در کنار بهره گیری از متخصصین ماهر در زمینه زیبایی احتیاج به تجهیزات و ابزارهای مخصوصی دارند. در واقع امروزه عمل های سالن زیبایی مانند کاشت ناخن به میزانی توسعه و پیشرفت یافته اند که نیاز به تجهیزات تخصصی و استفاده از نیروی متبحر در این زمینه دارند. برای خرید انواع دستگاه یووی ال ای دی به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

کاشت ناخن یکی از فرایندهای زیبایی مدرن است که در کشور ما از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در سالن های زیبایی برای کاشت ناخن از تجهیزاتی مانند سوهان برقی، پودر کاشت ناخن، قلم کاشت ناخن، سرسوهان و دستگاه یووی ال ای دی استفاده می کنند. با فروشگاه مهران ایده تا انتهای مطلب دستگاه یووی ال ای دی همراه باشید.

دستگاه یووی ال ای دی از کلیدی ترین تجهیزات سالن های کاشت ناخن از گروه آرایشی و بهداشتی است که برای خشک کردن ژل روی ناخن استفاده می شوند. دستگاه یووی ال ای دی در واقع ترکیبی از دستگاه های یووی و دستگاه های ال ای دی است. این دو دستگاه ویژگی های متفاوتی دارند و از اولین دستگاه هایی هستند که برای کاشت ناخن با ژل عرضه شدند.

دستگاه یووی

دستگاه یووی (UV) اولین دستگاهی است که به عنوان خشک کننده ژل ناخن به صورت جهانی عرضه شد. در این نوع از لوازم آرایشی و بهداشتی لامپ هایی مخصوص خشک کردن ژل تعبیه شده است. این دستگاه ها برای خشک کردن ژل استفاده می‌شود اما سرعت خشک کردن دستگاه یووی پایین است و ممکن است فرایند خشک کردن ژل تا 2 دقیقه طول بکشد.

دستگاه ال ای دی نیز پس از عرضه دستگاه یووی به بازارهای جهانی وارد شد و یکی از تفاوت های اصلی این دستگاه با یووی در لامپ آن می‌باشد. لامپ تعبیه شده در دستگاه یووی از قدرت و طول عمر بالاتری برخوردار است. در واقع دستگاه یووی ال ای دی جدیدترین دستگاهی می باشد که در زمینه کاشت ناخن عرضه شده است.

این دستگاه از مزایای دستگاه یووی و ال ای دی به طور هم زمان برخوردار است و لامپی با طول عمر بالا دارد. همچنین مدت زمان خشک شدن ژل ناخن توسط این دستگاه ها بین 30 تا 60 ثانیه است و بالاترین سرعت خشک شدن را در بین این دستگاه ها دارد. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید انواع دستگاه یووی ال ای دی، سوهان برقی، پودر کاشت ناخن، قلم کاشت ناخن، سرسوهان و... فروشگاه مهران ایده را انتخاب نمائید. همچنین شما می توانید جهت انجام هر گونه تعمیرات تخصصی سشوار، تعمیرات تخصصی تاتو و تعمیرات تخصصی سوهان برقی به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

مدیر:مهران خسروی
شماره تماس:(فروش: 33912447)(خدمات پس از فروش: 33114418)
شماره همراه:09123379498

آدرس:تهران ، خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، پلاک0/49،خدمات پس از فروش: خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، 0/51

 

تاریخ ثبت: 1402/02/07