سرسوهان | فروشگاه مهران ایده

سرسوهان | فروشگاه مهران ایده

سرسوهان | فروشگاه مهران ایده


در دنیای امروزی سالن های زیبایی با پیشرفت تکنولوژی، خدمات متعددی را مرتبط با زیبایی انجام می‌دهند. یکی از این خدمات زیبایی، کاشت ناخن و فرایندهای زیبایی ناخن می‌باشد. کاشت ناخن در میان بانوان طرفداران بی شماری دارد و بسیاری از خانم ها برای کاشت ناخن در هر سنی به سالن های کاشت ناخن مراجعه می کنند. تا انتهای این مطلب با فروشگاه مهران ایده همراه باشید.

سوهان‌های برقی از مهم ترین وسیله‌های آرایشی و بهداشتی مخصوص کاشت ناخن هستند که وجود آن ها در سالن‌های مخصوص کاشت ناخن ضروری است. در واقع بدون این وسایل، متخصصین کاشت ناخن کاری از پیش نمی برند. سوهان های برقی در دقت عملکرد کاشت ناخن تأثیر مستقیم دارد و استفاده از آن ها سرعت کاشت ناخن را تا حد زیادی بالا می برد. برای خرید سرسوهان و تعمیرات تخصصی سوهان برقی به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

سوهان‌های برقی برای صافی و شکل دادن به ناخن ها استفاده می‌شود و پس از ریختن پودر کاشت ناخن یا ژل کاشت ناخن، از این سوهان ها استفاده می شود. این ابزار درست مانند لیکوئید کاشت ناخن و دیگر تجهیزات کاشت ناخن بسیار کاربردی است، توجه داشته باشید که مانیکور و پدیکور نه تنها در زیبایی، بلکه در سلامت ناخن های شما نیز تأثیر گذار است.

سرسوهان برقی

مانیکور، پدیکور و خدمات زیبایی ناخن به تجهیزاتی مانند سوهان برقی نیاز دارند. اجزاء این وسیله در صورت استفاده مداوم دچار ایرادهای فنی و خرابی هایی می شود و سوهان برقی نیاز به برخی از تعمیرات پیدا می‌کند. سرسوهان یکی از اجزاء اصلی سوهانهای برقی است که به عنوان لوازم جانبی سوهان های برقی به فروش می‌رسد. برای خرید انواع سرسوهان برقی، تعمیرات تخصصی سوهان برقی و خرید انواع سوهان برقی به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

سرسوهان‌ها از لوازم آرایشی و بهداشتی انواع مختلفی داشته و بر اساس اندازه، ضخامت بدنه و کاربرد زیادی دارند. انواع سرسوهان برقی به سرسوهان های الماسه، سرسوهان های الماسه روکش کروم، سرسوهان شنی، سرسوهان سرامیکی، سرسوهان های سمباده ای و سرسوهان استوانه ای تقسیم می‌شود. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید لیکوئید کاشت ناخن، سوهان برقی، سرسوهان، ایربراش، رینگ لایت، دستگاه یووی ال ای دی فروشگاه مهران ایده را انتخاب کنید.

 

مدیر:مهران خسروی
شماره تماس:(فروش: 33912447)(خدمات پس از فروش: 33114418)
شماره همراه:09123379498

آدرس:تهران ، خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، پلاک0/49،خدمات پس از فروش: خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، 0/51

 

 

تاریخ ثبت: 1402/02/07