ترانس تاتو | فروشگاه مهران ایده

ترانس تاتو | فروشگاه مهران ایده

ترانس تاتو | فروشگاه مهران ایده 

طراحی تاتو و ترسیم اشکال گوناگون روی بدن یکی از رایج ترین مشاغل است که در تمامی جهان طرفداران ویژه خود را دارد. بسیاری از افراد برای ترسیم یک شکل خاص یا یک نوشته به متخصصان تاتو مراجعه می کنند. متخصصین ترسیم و طراحی تاتو نیز برای انجام این کار احتیاج به استفاده از دستگاه های مخصوص تاتو دارند تا طرح مورد نظر مشتری را برای او ترسیم کنند. برای خرید ترانس تاتو و تعمیرات تخصصی تاتو به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

دستگاه‌های مخصوص تاتو دارای اجزاء و تجهیزات خاصی هستند و هر کدام از این قسمت ها اگر به درستی کار نکند، در سیستم کلی دستگاه اختلال به وجود می آید. یکی از مهم ترین اجزاء دستگاه تاتو از دستگاه‌های آرایشی و بهداشتی، ترانس تاتو است. این وسیله یکی از مهم ترین وظایف را در سیستم داخلی دستگاه بر عهده دارد و جریان الکتریکی وارد شده به دستگاه را کنترل و انتقال این جریان به دستگاه تاتو را انجام می‌دهد.

ترانس دیجیتال تاتو به گونه ای طراحی شده است که جریان منتقل شده را دریافت کرده، آن را ثابت کند و سپس به دستگاه تاتو بفرستد. اگر دستگاه تاتو به یک ترانس تاتو مناسب دسترسی نداشته باشد، جریان انتقالی سیستم بدون هیچ کنترل وارد دستگاه شده و احتمال خاموش شدن دستگاه و حتی سوختن دستگاه وجود دارد.  

ترانس دیجیتال تاتو

به همین دلیل بهتر است از بهترین ترانس تاتو برای دستگاه تاتو استفاده شود و جریان الکتریکی تحت کنترل به این دستگاه ارسال شود، ولتاژ خروجی ترانس تاتو توانایی تنظیم ولتاژ خروجی منبع تغذیه را دارد و می تواند از 1 تا 20 ولت را به راحتی کنترل کند، دستگاه‌های تاتو از لوازم آرایشی و بهداشتی در برندهای مختلفی از جمله شیدر، لاینر و... تولید و عرضه می شوند و بهتر است ولتاژ مورد نیاز هر کدام تأمین شود.

تعویض و خرید ترانس تاتو و تعمیرات تخصصی تاتو اهمیت بالایی دارد، از این رو اگر قصد تعویض ترانس تاتو و خرید ترانس دیجیتال تاتو را دارید، پیشنهاد می‌کنیم فروشگاه مهران ایده را انتخاب کنید. شما می توانید برای خرید لیکوئید کاشت ناخن، رینگ لایت، پودر کاشت ناخن، دستگاه یووی ال ای دی، سوهان برقی، قلم کاشت ناخن، سرسوهان و ایربراش به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید. همچنین شما می توانید برای تعمیرات تخصصی سشوار، تعمیرات تخصصی تاتو و تعمیرات تخصصی سوهان برقی به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

مدیر:مهران خسروی
شماره تماس:(فروش: 33912447)(خدمات پس از فروش: 33114418)
شماره همراه:09123379498

آدرس:تهران ، خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، پلاک0/49،خدمات پس از فروش: خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، 0/51

 

تاریخ ثبت: 1402/02/07