خرید لیکوئید کاشت ناخن | فروشگاه مهران ایده

خرید لیکوئید کاشت ناخن | فروشگاه مهران ایده

خرید لیکوئید کاشت ناخن | فروشگاه مهران ایده

کاشت ناخن یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی است که امروزه جایگاه ویژه‌ای در سالن‌های زیبایی پیدا کرده و بسیاری از بانوان برای کاشت ناخن به این مراکز مراجعه می‌کنند. کاشت ناخن دارای روش های مختلفی است که یکی از آن ها، کاشت به وسیله پودر کاشت ناخن است. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب خرید لیکوئید کاشت ناخن با فروشگاه مهران ایده همراه باشید.

ساختار پودر کاشت ناخن از مواد مختلفی تشکیل شده که لیکوئید به عنوان کلیدی‌ترین ماده موجود در این پودرهای آرایشی و بهداشتی است. هنگامی که ماده لیکوئید به محتویات پودر کاشت ناخن اضافه می‌شود، به سرعت با پودر کاشت ناخن ترکیب شده و باعث به وجود آمدن یک ترکیب مصنوعی و مورد نیاز برای کاشت ناخن می‌شود.

لیکوئیدها با توجه به کاربردهایی که دارند، عملکردی متفاوت داشته و یکی از تفاوت‌های اصلی لیکوئیدها در سرعت خشک شدن پودر کاشت ناخن است. در واقع انواع لیکوئید کاشت ناخن با توجه به سرعت خشک شدن تقسیم بندی می شود. لیکوئیدهایی که مدت زمان زیادی را برای خشک شدن نیاز دارند، لیکوئیدهای چرب نامیده می شوند. جهت خرید لیکوئید کاشت ناخن به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

انواع لیکوئید کاشت ناخن

انواع دیگری از لیکوئیدها نیز وجود دارند که سرعت خشک شدن آن ها نسبت به لیکوئیدهای چرب بیشتر است. استفاده از انواع لیکوئید کاشت ناخن با توجه به مهارت متخصصان کاشت ناخن انجام می گردد و ممکن است با توجه به روش کاشت ناخن و پودر مورد استفاده متغیر باشد. زمان عمل کاشت ناخن نیز ممکن است با توجه به مواد پودر کاشت ناخن و لیکوئید به کار رفته در آن متفاوت باشد.

برخی از لیکوئیدها از لوازم آرایشی و بهداشتی به عنوان لیکوئیدهایی با سرعت خشک شدن متوسط نیز شناخته می شوند که سرعت خشک شدن این لیکوئیدها نسبت به لیکوئیدهای چرب بیشتر است. خشک شدن لیکوئیدها با شکل گیری آن ها رابطه ای مستقیم دارد. نوع دیگر لیکوئید های پودر کاشت ناخن نیز، لیکوئیدهایی هستند که سرعت خشک شدن بسیار بالایی دارند و می توانند در بالا رفتن سرعت کار تأثیر بالایی داشته باشند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید لیکوئید کاشت ناخن، سوهان برقی، ایربراش، رینگ لایت و دستگاه یووی ال ای دی، فروشگاه مهران ایده را انتخاب کنید. فروشگاه مهران ایده مفتخر است با ارائه خدمات پس از فروش مانند خدمات ویژه تعمیرات تخصصی سشوار، تعمیرات تخصصی تاتو و تعمیرات تخصصی سوهان برقی بهترین تجربه خرید را برای مشتریان در زمینه خرید لیکوئید کاشت ناخن رقم بزند.

مدیر:مهران خسروی
شماره تماس:(فروش: 33912447)(خدمات پس از فروش: 33114418)
شماره همراه:09123379498

آدرس:تهران ، خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، پلاک0/49،خدمات پس از فروش: خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، 0/51
تاریخ ثبت: 1402/02/07