قلم کاشت ناخن | فروشگاه مهران ایده

قلم کاشت ناخن | فروشگاه مهران ایده

قلم کاشت ناخن | فروشگاه مهران ایده


استفاده از ابزارهای مناسب جهت کاشت ناخن برای سالن های زیبایی ضروری و یک نیاز مهم است. قلم کاشت ناخن، پودر کاشت ناخن، سوهان برقی، سرسوهان و... همگی از تجهیزات ویژه ای هستند که در سالن های کاشت ناخن به وفور دیده می شوند. تمامی این ابزارها در هر مرحله از کاشت ناخن به کار گرفته می شود. تا انتهای این مطلب با فروشگاه مهران ایده همراه باشید.

قلم‌های کاشت ناخن با توجه به نیاز سالن های زیبایی، ابعاد و اشکال مختلفی دارند. برای مثال اندازه این قلم‌ها متفاوت است و هر کدام از این قلم‌ها روش استفاده متفاوتی دارند. یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین انواع قلم کاشت ناخن، قلم آرایشی و بهداشتی مخصوص کاشت ژل می‌باشد. قلم مخصوص کاشت ژل به گونه ای طراحی شده است که از یک سایز استاندارد برای کاشت ژل در ناخن برخوردار است و طراحی ویژه کاشت ژل در تولید آن بکار رفته است.

در قسمت نوک قلم مخصوص کاشت ژل از یک قطعه موی مصنوعی ویژه استفاده شده است که در زمان فرایند کاشت ناخن، ژل کاشت ناخن  از طریق ژل به نوک قلم جذب نشود. بطور کلی کاشت ناخن از طریق ژل و پودر، دو نوع روش اصلی و کلیدی سالن‌های زیبایی می‌باشند. قلم مخصوص کاشت ژل و قلم مخصوص کاشت پودر نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

بهترین قلم کاشت ناخن

در محتویات پودر کاشت ناخن از پودر اکریلیک استفاده می‌شود، به همین دلیل قلم مخصوص کاشت پودر از ضخامت و کیفیت خاصی برخوردار است تا مواد درون اکریلیک، داخل آن گیر نکند. آخرین نوع قلم کاشت ناخن، قلم مخصوص طراحی ناخن است، این قلم از لوازم آرایشی و بهداشتی در مقایسه با قلم های دیگر از دقت بالاتری برخوردار است، این نوع قلم کاشت ناخن دارای نوک باریک تری است تا طراحی با آن بهتر انجام شود.

فروشگاه مهران ایده از برترین ارائه دهندگان قلم کاشت ناخن، سوهان برقی، دستگاه یووی ال ای دی، رینگ لایت و پودر کاشت ناخن می باشد. فروشگاه مهران ایده مفتخر است با ارائه خدمات ویژه تعمیرات تخصصی سشوار، تعمیرات تخصصی تاتو و تعمیرات تخصصی سوهان برقی بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه دهد. شما می توانید برای خرید انواع قلم کاشت ناخن به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

مدیر:مهران خسروی
شماره تماس:(فروش: 33912447)(خدمات پس از فروش: 33114418)
شماره همراه:09123379498

آدرس:تهران ، خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، پلاک0/49،خدمات پس از فروش: خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، 0/51
تاریخ ثبت: 1402/02/07