سوهان برقی | فروشگاه مهران ایده

سوهان برقی | فروشگاه مهران ایده

سوهان برقی | فروشگاه مهران ایده


سوهان برقی یکی از ابزارها و تجهیزاتی است که در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های کاشت و زیبایی ناخن استفاده می‌شود، سوهان کشیدن برای زیبایی و شکل دادن به ناخن استفاده می‌شود. بافت ناخن انسان به گونه ای است که برخی از قسمت های آن قابل دسترس نیست. با استفاده از دستگاه مانیکور برقی می توان به تمامی بخش‌های بافت ناخن دسترسی پیدا کرد. با فروشگاه مهران ایده تا انتهای این مطلب همراه باشید.

از سوهان های برقی در بسیاری از روش های کاشت و زیبایی ناخن استفاده می شود. سطح ناخن دارای نقاط ناهمواری است و این سطوح پس از کاشت ناخن، یا برای زیبایی ناخن بهتر است توسط یک سوهان برقی اصلاح شود. در واقع استفاده از سوهان‌های برقی در تمامی سالن‌های زیبایی و آرایشی و بهداشتی ضروری است و بدون استفاده از این ابزار، کاشت ناخن قابل انجام نیست. البته استفاده از این ابزار به سالن های آرایشی و زیبایی محدود نمی‌شود و بسیاری از افراد در منزل از سوهان برقی استفاده می‌کنند. برای خرید سوهان برقی ارزان به فروشگاه مهران ایده مراجعه کنید.

سوهان‌های برقی نسبت به سوهان‌های معمولی از سرعت بسیار بالاتری برخوردار هستند، از این رو با استفاده از این نوع ابزار، کاشت و زیبایی ناخن به سرعت بسیار بیشتری پیش می‌رود. کاشت ناخن روش‌ها مختلفی دارند و در تمامی این روش ها به یک دستگاه مانیکور برقی نیاز است. در سوهان‌های برقی باتری و مته ای مخصوص تراشیدن ناخن تعبیه شده است و یک قلم مخصوص روی آن قرار دارد.

سوهان برقی ارزان

در بسیاری از روش‌های کاشت ناخن، از پودر مخصوص کاشت ناخن استفاده می شود و این پودر پس از اضافه شدن روی سطح ناخن، خشک می شود و پس از آن با دستگاه مانیکور برقی تراشیده می شود. از پودر کاشت ناخن در مانیکور، پدیکور و کاشت از طریق ژل استفاده می‌شود، سوهان‌های برقی از لوازم آرایشی و بهداشتی هستند که در دو نوع سالنی و خانگی تولید می‌شوند که با توجه به کاربرد اصلی، تفاوت هایی در این سوهان ها وجود دارد.

فروشگاه مهران ایده در زمینه فروش سوهان‌های برقی، سرسوهان، دستگاه یووی ال ای دی، ایربراش، رینگ لایت، پودر کاشت ناخن، قلم کاشت ناخن و لیکوئید فعالیت دارد و خدماتی ویژه مانند تعمیرات تخصصی سوهان برقی، تعمیرات تخصصی سشوار و تعمیرات تخصصی تاتو را ارائه می‌دهد. شما می توانید جهت خرید انواع سوهان برقی به این فروشگاه مراجعه کنید.

مدیر:مهران خسروی
شماره تماس:(فروش: 33912447)(خدمات پس از فروش: 33114418)
شماره همراه:09123379498

آدرس:تهران ، خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، پلاک0/49،خدمات پس از فروش: خیابان منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه منفی یک، 0/51
تاریخ ثبت: 1402/02/07