منوی کیک های کافی شاپ ها را بشناسید

منوی کیک های کافی شاپ ها را بشناسید

منوی کیک های کافی شاپ ها را بشناسید

تا قبل از این منوی رستوران ها و کافی شاپ در مشهد قابل فهم بود. اما امروزه آنقدر اسم های عجیب در منوی کافی شاپ ها به چشم می خورد که فرد را در انتخاب خوراکی گیج می کند. برای اینکه در قرار های دوستانه، کاری و عاشقانه خود بتوانید با خیال راحت و بدون پرس و سوال از گارسون خوراکی مورد نظر خود را سفارش دهید، اصناف یاب تصمیم گرفته تا منوی کیک های کافی شاپ را مفصلاً معرفی نماید.

همراه ما باشید تا در ادامه منوی کیک های کافی شاپ ها را بشناسید.

 

انواع کیک در منوی کافی شاپ ها

کیک یکی از پرفروش ترین و پر سفارش ترین خوراکی های کافی شاپ ها می باشد که معمولاً در سرمای زمستان با نوشیدنی های گرم سفارش داده می شوند و در فصول گرم سال با نوشیدنی خنک.

تعداد زیادی کافی شاپ در مشهد به منظور جذب مشتری بیشتر، اسم های عجیب و جدیدی را بر روی خوراکی های منوی خود قرار می دهند که به منظور آگاه سازی، چندی از کیک های منوی این کافی شاپ ها را به شما معرفی کرده و در خصوص مواد اولیه آن ها اطلاعاتی در اختیارتان قرار می دهیم.

کیک شکلاتی:

این کیک یکی از پرطرفدار ترین کیک ها در میان همه رنج سنی می باشد. بعید می دانم به کافی شاپ در مشهد مراجعه کرده و در منوی آن کیک شکلاتی به چشم تان نخورده باشد. این کیک فرانسوی است و مواد اولیه آن عبارتند از آرد، تخم مرغ، بکینگ پودر، وانیل، پودر کاکائو و یا شکلات مایع. کیک شکلاتی در کافی شاپ ها ممکن است با نام های دیگری شناخته شود.

کافی شاپ در مشهد

 

کیک میوه ای:

کسانیکه علاقمند به میوه هستند، بی شک کیک میوه ای را هم خیلی دوست دارند. شیوه پخت و تهیه کیک میوه ای متفاوت است. برخی از میوه های خشک در رسپی کیک استفاده می کنند و برخی دیگر از میوه های تازه و مارمالاد.

تیرامیسو:

یکی از کیک های پرطرفدار ایتالیایی، کیک تیرامیسو است. این کیک ترکیبی از ماسکارپونه، شکر، زرده تخم مرغ، پودر قهوه و نوعی بیسکوییت ایتالیایی به اسم لیدی فینگر می باشد. این کیک برای کسانیکه طعم تند و قوی قهوه را دوست داشته و می خواهند خوردن یک کیک لطیف را تجربه کنند پیشنهاد خوبی ست.

 

چیزکیک:

از دیگر کیک های پرطرفدار می توان به کیک پنیری و یا چیز کیک اشاره کرد. این کیک نیویورکی که در تهیه آن از پنیر خامه ای و یا پنیر ماسکارپونه استفاده می شود، یک کیک پرملات و مغذی است. این کیک منوی کافی شاپ در مشهد، از پرطرفدارترین هاست.

 

تاریخ ثبت: 1398/09/28