مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو

مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو

تعمیرات تخصصی خودرو مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو


در مطلب تعمیرات تخصصی خودرو مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو با ما همراه باشید تا با بهترین مجموعه تعمیرات تخصصی خودرو آشنا شوید، امروزه مهم‌ترین و کلیدی‌ترین وسیله نقلیه ای که بشر از آن استفاده می‌کند و بخش بزرگی از زندگی انسان‌های کره زمین را در بر گرفته است، خودروها می‌باشند. 


استفاده از خدمات اتومبیل به میزانی زیاد شده است که بیشتر انسان‌ها بدون خودرو نمی‌توانند به زندگی خود ادامه دهند، در حال حاضر شرایط طوری شده است که حتی انسان‌ها برای پیمودن مسافت‌های کوتاه نیز از ماشین استفاده می‌کنند، این میزان از استفاده، باعث بالا رفتن تعداد ماشین‌ها شده و این اتفاق بطور مستقیم روی تصادفات رانندگی تأثیر گذار است. 

در واقع با بیشتر شدن تعداد ماشین‌ها در کنار تصادفات، خرابی های ماشین ها روز به روز بیشتر می‌شود، تعمیرگاه‌های ماشین بسیاری از خدمات مرتبط با خودرو و وسایل نقلیه را انجام می‌دهند و طوری سازمان دهی شده است که این خدمات را در مدت زمان کوتاهی به همه مشتریان ارائه می‌دهند، تعمیرکاران خودرو در این نوع تعمیرگاه‌ها فعالیت داشته و میزان تجربه آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

راهنمای تعمیرات هما 


درصورت بروز مشکل برای خودرویتان ابتدا به تعمیرگاه مراجعه می‌کنید، اما ممکن است تعمیرکارانی که در زمینه خدمات اتومبیل و تعمیرات ماشین فعالیت می‌کنند، توانایی تعمیر خودرو و حل مشکل پیش آمده برای ماشین شما را نداشته باشند، خدمات موجود در تعمیرگاه های ماشین شامل تعمیر موتور انواع اتومبیل های بنزینی، تعمیرات تنظیم فرمان، تعمیر چرخ ها و سیستم مربوط به ترمز ماشین و... می باشد.


تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی


پیشرفت صنعت خودرو سازی باعث شده کشور چین یکی از پیشگامان این صنعت باشد و ماشین‌های چینی سهم بزرگی از بازار را برای خود کنند و تعمیرگاه‌های خودروهای چینی افزایش یافته است، جهت تعمیر ماشین خود به تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی مراجعه کنید، همچنین می‌‌توانید جهت انجام تمامی تعمیرات خودرو به مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو مراجعه کنید و یا با راهنمای تعمیرات هما تماس بگیرید.

 

تعمیرگاه های خودروهای چینی


مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو دارای خدماتی نظیر شاسی کشی PDR، جلوبندی رسالت، تعمیر کولر و بخاری ماشین، پولیش کار لیسه گیری، باتری سیم کشی، آموزش سرامیک ماشین، اتوماتیک کار غرب و دیاگ تویوتا لکسوس می باشد. 

 

مدیر: آقای کوشکی

شماره تماس: 26316440
شماره همراه: 09124653043
آدرس: تهران، میدان رسالت به سمت غرب، بعد از خیابان شهید کرد، مجتمع دنیای نور، جنب داروخانه نگین
تاریخ ثبت: 1402/01/30