پولیش کار لیسه گیری | مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو

پولیش کار لیسه گیری | مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو

پولیش کار لیسه گیری | مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو 



خودروها در اثر ضربه دیدن یا تصادفات رانندگی دچار خط و خش و فرورفتگی‌های متعددی در بدنه می شوند. این فرورفتگی‌ها می‌تواند عمقی و در مواردی جزئی باشند که تا حدودی به میزان آسیب دیدگی و اصابت ضربه مرتبط می‌باشد. این فرورفتگی‌ها می‌تواند با توجه به میزان آسیب دیدگی برای صافکاری و نقاشی ماشین تحت تعمیر قرار گرفته شود. با ما تا انتهای مطلب پولیش کار لیسه گیری همراه باشید.

اگر خراش‌های روی خودرو و وسایل نقلیه عمق زیادی داشته و نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشند، از روش‌های مختلفی ترمیم و تعمیر آن استفاده می‌شود که یکی از آن ها پولیش کاری و لیسه گیری است. این روش به عنوان یکی از بهترین روش‌های برطرف کردن خراش‌های بدنه خودرو است، لیسه گیری به عنوان یک روش کارآمد در زمینه خش گیری خودرو و بدنه آن استفاده می‌شود. هزینه لیسه گیری نیز نسبت به دیگر روش های ترمیم بدنه و فرورفتگی پایین تر می‌باشد و مقرون به صرفه است.

هنگامی که بحث فرورفتگی‌های عمیق در بدنه ماشین مطرح می‌شود، بهترین راه برای از بین بردن و رفع این گونه خش‌های عمیق، استفاده از روش پولیش کاری و لیسه گیری است که بهتر است از یک تعمیرکار متخصص پولیش کار لیسه گیری برای این کار استفاده شود. جهت ترمیم خط و خش ها و فرورفتگی‌های ماشین به بهترین متخصص پولیش کاری و لیسه گیری مراجعه کنید. همچنین می توانید برای اطلاع از هزینه لیسه گیری با مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو تماس بگیرید. 

هزینه لیسه گیری

از طرفی بهتر است دقت کنید هنگامی که خودروی شما در معرض اصابت یک ضربه یا آسیب دیدگی قرار می‌گیرد، باید هر چه سریع تر و پیش از آسیب دائمی به بدنه ماشین،  به‌منظور خدمات اتومبیل آن را به یک متخصص پولیش کار لیسه گیری تحویل دهید. زیرا اگر مدت زمان زیادی از آسیب وارده به بدنه خودروی شما بگذرد و شما نسبت به تعمیر آن اقدامی انجام ندهید، ممکن است رنگ اصلی روی بدنه ماشین از بین رفته و پس از آن با پولیش کاری و لیسه گیری نتوان رفع و ترمیم خراش را انجام داد.

مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو یکی از برترین مراکز در زمینه صافکاری ماشین، نقاشی و پولیش کاری و لیسه گیری است. اگر به دنبال بهترین تعمیرکاران پولیش کار لیسه گیری می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو را انتخاب کنید. مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو دارای خدماتی نظیر تعمیرات و عیب یابی انواع خودرو، تعمیرات تخصصی گیربکس و پولیش کاری و لیسه گیری می‌باشد.

 

مدیر: آقای کوشکی

شماره تماس: 26316440
شماره همراه: 09124653043
آدرس: تهران، میدان رسالت به سمت غرب، بعد از خیابان شهید کرد، مجتمع دنیای نور، جنب داروخانه نگین
تاریخ ثبت: 1402/01/30