اتوماتیک کار غرب | مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو

اتوماتیک کار غرب | مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو

اتوماتیک کار غرب | مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو


خودروهای اتوماتیک نسبت به خودروهای دنده ای دارای تفاوت های زیادی می‌باشند که می‌توان گفت با این تفاوت ها خودروهای اتوماتیک نسبت به خودروهای دنده‌ای برتری دارند، اگر شما یک خودروی اتوماتیک را تست کرده باشید، بی شک متوجه بسیاری از این تفاوت ها خواهید شد، در واقع این تفاوت‌ها به میزانی مشهود است که حتی اگر شما از پیش متوجه اتوماتیک بودن ماشین نشوید، با دیدن سیستم داخلی ماشین تفاوت‌ها را در نگاه اول می بینید.

بسیاری از افراد، پس از استفاده از یک خودروی اتوماتیک متوجه می‌شوند که کلاچی برای تعویض دنده وجود ندارد و نیازی به تعویض دنده نیست. خودرو و وسایل نقلیه اتوماتیک دارای یک فناوری به نام گیربکس اتوماتیک می باشند و این فناوری طوری طراحی شده است که فرد راننده نیازی به استفاده از کلاچ نداشته باشد، با ما تا انتهای مطلب اتوماتیک کار غرب همراه باشید.

خودروهای اتوماتیک طوری طراحی شده‌اند تا شما برای رانندگی و حرکت ماشین آن را در حالت مخصوص رانندگی قراردهید، به همین دلیل گیربکس‌های خودروهای اتوماتیک بطور کامل با خودروهای دنده ای متفاوت است، طراحی گیربکس در خودروهای اتوماتیک به نحوی است که راننده بدون استفاده از کلاچ و دنده ماشین را حرکت دهد. برای تعمیر گیربکس اتوماتیک غرب تهران به اتوماتیک کار غرب مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک غرب تهران

درواقع در خودروهای اتوماتیک فردی که راننده است نیازی به گرفتن کلاچ نداشته و دنده‌ای را هم تعویض نمی‌کند، زیرا این ماشین‌ها بدون دنده تولید می‌شوند، گیربکس خودروهای اتوماتیک عملکردی شبیه به گیربکس‌های ماشین‌های دنده‌ای دارند اما در شیوه کار با یکدیگر تفاوت دارند، در خودروهای اتوماتیک تنها کافی است خودرو را در حالت DRIVE قراردهید و بدون نیاز به استفاده از دنده، خودرو را حرکت دهید.

مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو، مجموعه‌ای بزرگ و معتبر در زمینه تعمیرات خودرو مرتبط با بدنه ماشین، تعمیرات و عیب یابی انواع خودرو، شاسی کشی PDR، دیاگ تویوتا لکسوس، صافکاری حرفه‌ای و اتوماتیک کار غرب می‌باشد، شما می‌توانید جهت انجام انواع تعمیرات، عیب یابی و خدمات اتومبیل انواع خودرو، تعمیر گیربکس اتوماتیک غرب تهران و دیگر خدمات مرتبط با تعمیرات و صافکاری خودرو به بهترین اتوماتیک کار غرب مراجعه کنید.

مدیر: آقای کوشکی

شماره تماس: 26316440
شماره همراه: 09124653043
آدرس: تهران، میدان رسالت به سمت غرب، بعد از خیابان شهید کرد، مجتمع دنیای نور، جنب داروخانه نگین
تاریخ ثبت: 1402/01/30