برقکار هیوندای | مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو

برقکار هیوندای | مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو

برقکار هیوندای | مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو 


یکی از مشهورترین کمپانی‌های جهان در زمینه تولید خودرو و اتومبیل، کمپانی هیوندای است که با نام تجاری کمپانی هیوندای موتورز نیز شناخته می‌شود. این کمپانی بزرگ و معروف در سال 1967 میلادی در کشور کره جنوبی و در شهر سئول کره تأسیس شد. با ما تا انتهای مطلب برقکار هیوندای همراه باشید.

شرکت هیوندای نیز از ادغام دو شرکت بزرگ دیگر در کشور کره جنوبی تشکیل شده است که یکی از آن ها کمپانی جنسیس موتور و دیگری کمپانی کیا موتورز می باشد. این کمپانی به عنوان بزرگ ترین مرکز تولید انواع خودرو در جهان شناخته می شود و با توجه به این که نسبت به رقبای خود پیشرفت زیادی داشته است، از دیگر کمپانی های ساخت ماشین جدیدتر است.

این کمپانی به صورت سالانه 1.5 میلیون دستگاه خودرو را تولید و وارد بازارهای جهانی می کند که خود به تنهایی رقم بسیار بالایی است. خودرو و وسایل نقلیه این کمپانی از پرطرفدارترین و محبوب ترین خودروها در جهان هستند که در سال های اخیر سهم زیادی از بازارهای جهانی در کشورهای آسیایی، اروپایی و حتی قاره آمریکا را در بر گرفته اند.

خودروهای کمپانی هیوندای در کشور ما نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و بسیاری از خودروهای این برند در کشور ما خرید و فروش می شود. اگر به دنبال بهترین مکانیک حرفه ای برقکار هیوندای هستید، می توانید با مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو، بهترین تعمیرگاه هیوندای تماس برقرار کرده یا به مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو مراجعه کنید.

بهترین تعمیرگاه هیوندای

این خودروها با توجه به کیفیت بالایی که دارند، دارای قطعات منحصر به فرد و بسیار خاصی می باشند و در تولید آن ها از بهترین مواد استفاده شده است. از این رو تعمیرات این خودروها نیاز به سطح بالایی از مهارت دارد و انجام برقکاری و تعمیرات مخصوص این گونه ماشین ها بهتر است توسط یک مکانیک برقکار هیوندای وتعمیرکار ماهر در زمینه ماشین های هیوندای انجام شود.

مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو، از برترین مراکز تعمیر و خدمات اتومبیل انواع خودروها در تهران است که با استفاده از مکانیک های حرفه ای و برقکار هیوندای، انواع تعمیرات ماشین های هیوندای را انجام می دهد. مجموعه تعمیرگاهی هما خودرو تحت عنوان بهترین تعمیرگاه هیوندای، خدماتی نظیر تعمیرات مرتبط با بدنه ماشین، تعمیرات خودروی هیوندای، تعمیرات و عیب یابی انواع خودرو را برای مشتریان ارائه می‌دهد.

 

مدیر: آقای کوشکی

شماره تماس: 26316440
شماره همراه: 09124653043
آدرس: تهران، میدان رسالت به سمت غرب، بعد از خیابان شهید کرد، مجتمع دنیای نور، جنب داروخانه نگین
تاریخ ثبت: 1402/01/30