دوخت روتختی در تهرانپارس

دوخت روتختی در تهرانپارس

دوخت روتختی در تهرانپارس 


روتختی‌ها مجموعه‌ای از بالشت و تشک‌های مخصوص خواب، جزئی از کالاهای خواب می‌باشند، روتختی‌ها با الیاف و پارچه‌های مختلفی تولید و دوخته می‌شوند و مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی دارند، در تعریف کلی روتختی یک سرویس تشکیل شده از چند لایه است که از چند عدد پارچه دوخته شده و برای استفاده در تخت خواب طراحی شده است، بطورکلی روتختی‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند و دسته بندی‌های مخصوص خود را دارند که در ادامه مطلب دوخت روتختی در تهرانپارس به شما معرفی می‌کنیم.

 در یک دسته بندی کلی از پوشاک، روتختی‌ها به روتختی‌های کاوری، روتختی‌های دارای کاور، روتختی‌های قصلی و روتختی‌های پیکه طبقه بندی می‌شوند، در ابتدا بهتر است بدانید سرویس کامل روتختی شامل لحاف، روبالشی و تعدادی کوسن است، کاور پتو یک لحاف روتختی است که بصورت یک کاور دوخته شده و پتو درون آن قرار می‌گیرد.

کاورهای پتو در انواع مختلفی از جمله کاورهای زیپ دار و دارای دکمه یا ساده تولید می‌شوند، استفاده از دکمه و زیپ در کاورهای پتو برای راحت باز و بسته شدن و شست و شوی ساده تر کاور پتو می‌باشد. برای دوخت روتختی در تهرانپارس و سفارش روبالشتی و کاور پتو در تهرانپارس به خیاطی مستردوک مراجعه کنید.

روبالشتی و کاور پتو در تهرانپارس

روبالشتی هم از دیگر کالاهای خواب است که در تمامی سرویس‌های خواب دیده می‌شود، روبالشتی هم مثل کاورپتو برای قرار گیری بالشت استفاده می‌شود، ابعاد روبالشتی‌ها متفاوت بوده و به نسبت اندازه بالشت تغییر می‌کند. روبالشتی و کاورهای پتو محدودیتی در طرح و رنگ بندی ندارند و شما می‌توانید هر کاورپتو یا روبالشتی را بر اساس سلیقه خود خریداری کرده و از آن استفاده کنید. خیاطی مستردوک واقع در تهرانپارس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و برترین مراکز دوخت روتختی در تهرانپارس و روبالشتی و کاور پتو فعالیت دارد.

مجموعه تخصصی خیاطی مستردوک، خدماتی مانند دوخت شلوار مردانه و زنانه در تهرانپارس، تعمیرات تخصصی کالای خواب و انواع لباس در تهرانپارس، تغییر سایز تخصصی انواع لباس در تهرانپارس، دوخت روتختی در تهرانپارس و بهترین خدمات خیاطی لباس و شلوار را به همگان ارائه می‌دهد، اگر شما هم به دنبال یک مرکز معتبر جهت دوخت روتختی در تهرانپارس و سفارش و خرید روبالشتی و کاور پتو در تهرانپارس هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم خیاطی مستردوک را انتخاب کنید.


شماره تماس:77069614
شماره همراه: 09125026503
آدرس: تهران ، تهرانپارس ، بین فلکه سوم و چهارم ، خیابان 212 شرقی ، رو به روی حسینیه بیت الزهرا ، پلاک 95
تاریخ ثبت: 1401/12/28