روشویی سنگی در منطقه 17

روشویی سنگی در منطقه 17

روشویی سنگی در منطقه 17


روشویی یکی از اجزاء اصلی هر سرویس بهداشتی است و در تأسیسات هر ساختمان مسکونی از آن استفاده می‌شود. روشویی ها با توجه به کاربردهای متفاوتی که دارند با استفاده از بسیاری مواد ساخته می‌شوند و در سال های اخیر مواد جدیدی به ساختار روشویی ها اضافه شده است. تنوع در طراحی روشویی‌ها به میزانی بالا رفته است که امروزه هر فردی می تواند روشویی منزل خود را با سلیقه خود تهیه کند و یا با سلیقه خود سفارش دهد، با ما در ادامه مطلب معرفی روشویی سنگی در منطقه 17 همراه باشید.

ارائه روشویی‌های سنگی از خدمات ساختمانی و تاسیساتی است و انواع روشویی‌ها با توجه به زیبایی و جذابیتی که به دکوراسیون خانه می‌بخشند، طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند در خانه خود از روشویی‌های سنگی استفاده کنند، روشویی‌های سنگی بطور معمول شکلی منحنی و دارای یک کاسه مخصوص روشویی دارند و روی پایه‌های اصلی کابینت یا سرامیک زیر روشویی قرار می‌گیرند.

امروزه با پیشرفت فناوری ها و صنایع، انواع روشویی‌های سنگی با توجه به سلیقه مشتریان تولید می شود. روشویی‌های سنگی با توجه به استفاده از سنگ‌های مختلف در ساخت، دارای طرح های زیادی هستند. در ساخت روشویی های سنگی از سنگ هایی مانند سنگ گرانیت، سنگ تراورتن و... استفاده می‌شود. برای خرید روشویی سنگی در منطقه 17 و روشویی سنگی کابینتی در منطقه 17 با نمایندگی روشویی سنگی در منطقه 17 تماس بگیرید.

روشویی سنگی کابینتی در منطقه 17

در کارخانه ها برای ساخت روشویی‌های سنگی آن ها را توسط تجهیزات و ابزارهای مدرن صیقل می‌دهند و سطوح آن را به مدل های مختلف در می آورند. روشویی‌های سنگی در مدل‌هایی مانند آینه دار، ساده و در برخی از موارد بصورت سفارشی سازی در مدل های سلطنتی ساخته می‌شوند. سنگ های طبیعی بهتر است توسط مایعات شوینده مخصوص شسته شود، زیرا نسبت به برخی از مواد شوینده حساس هستند.

از برترین و معتبرترین مراکز مصالح و ملزومات ساختمانی و فروش انواع روشویی سنگی و روشویی‌های سنگی رزینی، نمایندگی روشویی سنگی در منطقه 17 می‌باشد. روشویی سنگی در منطقه 17 با ارائه انواع روشویی سنگی کابینتی در منطقه 17، روشویی های رزینی، شیرآلات ساختمانی، روشویی های پی وی سی الگانته و دیگر محصولات ساختمانی و پی وی سی، بهترین محصولات را برای مشتریان فراهم می کند.

مدیر: مهدی انصاری

شماره تماس: 55860155
شماره همراه: 09121498981
آدرس: تهران، اتوبان نواب ، اتوبان شهید چراغی، خیابان غلامرضایی یا زمزم پلاک 363و پلاک439
تاریخ ثبت: 1401/12/27