نمایندگی کاشی و سرامیک سورنا

نمایندگی کاشی و سرامیک سورنا

نمایندگی کاشی و سرامیک سورنا


کاشی و سرامیک از محصولات تأسیساتی ساختمان ها هستند که در انواع مدل ها و طرح های مختلف در کارخانه ها تولید می شوند. ظاهر کاشی ها و سرامیک‌ها ممکن است در اولین نگاه شبیه به یکدیگر باشد اما بطور کلی تفاوت‌هایی مهم در ساختار کاشی ها و سرامیک‌ها وجود دارد، کاشی‌ها محصولاتی ساختمانی هستند که با موادی از جمله شیشه و سنگ ساخته می‌شوند و پس از قرارگیری در حرارت‌های بسیار بالا به مرحله تولید می‌رسند. با ما در ادامه مطلب نمایندگی کاشی و سرامیک سورنا همراه باشید.

بکاربردن کاشی‌ها به عنوان مصالح ساختمانی ار خدمات ساختمانی و تاسیسات است که در سقف و دیوار استفاده مهمی دارند، کاشی‌ها در انواع کاشی‌های موزاییکی، کاشی‌های پرسلان، کاشی‌های از جنس شیشه و... تقسیم می‌شوند. لعاب‌ها طرح‌های گوناگونی داشته و این ویژگی امکان انتخاب بر اساس سلیقه را برای مشتریان تأمین می‌کند.

سرامیک‌ها مانند کاشی‌ها از مصالح ساختمانی هستند که در ساخت و ساز دکوراسیون داخلی خانه نقش مهمی را ایفا می‌کنند، تفاوت اصلی سرامیک‌ها با کاشی ها در لعابی است که به عنوان یک روکش روی آن ها نصب می شود. در واقع تفاوت اصلی لعاب سرامیک و لعاب کاشی به میزان حرارت دیدن این دو نوع مصالح بر می‌گردد، شما می‌توانید جهت خرید انواع کاشی و سرامیک‌های سورنا با نمایندگی کاشی و سرامیک سورنا تماس گرفته یا به نمایندگی کاشی و سرامیک سورنا مراجعه کنید.

سرامیک در هنگام حرارت دیدن دمای بیشتری را نسبت به کاشی تحمل می‌کند و در مراحل تولید چند بار تحت حرارت دهی با دمای بسیار بالا ( بالای 1000 درجه ) قرار می‌گیرد، بطور کلی رنگ‌های کاشی نسبت به سرامیک از شفافیت و غلظت رنگ کم تری برخوردار است و علت این مسئله استفاده از حرارت بیشتر در ساخت سرامیک‌ها است، جهت اطلاع از لیست قیمت کاشی سورنا با نمایندگی کاشی و سرامیک سورنا تماس بگیرید.

لیست قیمت کاشی سورنا

از طرفی سرامیک‌ها نسبت به کاشی‌ها از ضخامت بسیار بیشتری برخوردار هستند، سرامیک‌ها نسبت به استفاده در فواصل زمانی طولانی مقاوم هستند و حتی پس از سال‌ها استفاده تغییری نمی‌کنند، همچنین باید توجه داشته باشید که سرامیک‌ها به دلیل ساختار ویژه ای که دارند، در برابر نور خورشید و اشعه‌های خورشیدی مقاوم هستند.

یکی دیگر از مهم‌ترین تفاوت‌های کاشی‌ها و سرامیک‌ها، تفاوت در رنگ‌ها و تنوع رنگی است. بطور معمول سرامیک‌ها از مصالح و ملزومات ساختمانی دارای تنوع رنگی و طرح‌های بسیار بیشتری نسبت به کاشی‌ها می‌باشند و کاشی‌ها از تعداد طرح ها و غلظت رنگی کم تری برخوردار هستند.

نمایندگی کاشی و سرامیک سورنا به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های فروش انواع کاشی و سرامیک سورنا در شهر تهران فعالیت دارد، نمایندگی کاشی و سرامیک سورنا مفتخر است با ارائه کاشی‌ها و سرامیک های با کیفیت و استاندارد تجربه ای متفاوت را برای تمامی مشتریان رقم بزند.


مدیر: مهدی انصاری

شماره تماس: 55860155
شماره همراه: 09121498981
آدرس: تهران، اتوبان نواب ، اتوبان شهید چراغی، خیابان غلامرضایی یا زمزم پلاک 363و پلاک439
تاریخ ثبت: 1401/12/27