عمده فروشی شلوارک غواصی

عمده فروشی شلوارک غواصی

عمده فروشی شلوارک غواصی | فروشگاه آگرا


یکی از پرکاربردترین پارچه‌ها برای تولید لباس و شلوارک، پارچه مخصوص غواصی است، از پارچه‌های غواصی برای دوخت لباس‌های اسپرت، ورزشی و بسیاری از مدل لباس‌های دیگر استفاده می‌شود، از پارچه های غواصی در تولید برخی از لباس‌ها مانند لباس‌های بدنسازی از جمله شلوارک و رکابی بدنسازی نیز استفاده می‌شود، اگر شما هم قصد خرید انواع پوشاک از جمله شلوارک غواصی دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مجموعه تولیدی لباس های ورزشی و شلوار غواصی افشار را به عنوان عمده فروشی شلوارک غواصی انتخاب کنید.

پارچه‌های غواصی با استفاده از الیاف مخصوصی مانند پلی استر ساخته می‌شوند و در تمامی و رشته‌های ورزشی می‌توان از آن ها استفاده کرد، پوشاک و شلوارک‌های غواصی بطوری طراحی شده که در همه فواصل سال اعم از فصل‌های گرم و سرد از آن‌ها استفاده شود. خرید انواع شلوار غواصی را از عمده فروشی شلوارک غواصی انجام دهید.

شلوار غواصی

بطورکلی پارچه‌های غواصی از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند و به راحتی کش می آیند، به همین دلیل از پارچه‌های غواصی در تولید بسیاری از لباس‌ها می‌توان استفاده کرد و از این جهت پارچه‌های غواصی در مد و فشن جایگاه ویژه ای دارند و بسیاری از کمپانی های بزرگ دنیا با استفاده از پارچه‌های غواصی لباس‌های ورزشی تحت برند خود تولید می‌کنند.

مجموعه تولیدی پوشاک ورزشی و شلوارهای غواصی افشار ( فروشگاه آگرا ) واقع در میدان منیریه، یکی از برترین مراکز عمده فروشی شلوارک غواصی، تیشرت باشگاهی منیریه و عمده فروشی لباس ورزشی منیریه است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه انواع لباس‌های غواصی، شلوارک غواصی و... مجموعه تولیدی افشار عمده فروشی شلوارک غواصی را انتخاب کنید.


مدیر: رضا افشار

شماره تماس: 66973365
شماره همراه: 09129389334
آدرس: تهران ، منیریه ، پاساژ تابان ، طبقه همکف ، پلاک 7
تاریخ ثبت: 1401/12/25