اخذ مجوز وزارت تعاون و سازمانها

اخذ مجوز وزارت تعاون و سازمانها

اخذ مجوز وزارت تعاون و سازمانها


تشکیل و تأسیس شرکت‌های تعاونی و تجاری با ثبت شرکت در مراکز زیر نظر دولت انجام می‌شود، بطورکلی تمامی مراحل ثبت شرکت‌های تعاونی و
اخذ مجوز وزارت تعاون و سازمان‌ها نیاز به پیمودن مراحلی زیر نظر سازمان‌های نظارتی دولتی دارد، مجوز ثبت تعاونی نوعی مجوز دولتی است که از وزارت تعاون دریافت می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم برای اخذ مجوز وزارت تعاون و سازمانها و ثبت نام مجوز کسب و کار به شرکت تعاونی خدمات مشاوره ای مدیریتی کویر شمس ایرانیان مراجعه کنید.

پس از دریافت مجوز ثبت از دسته خدمات عمومی، این مجوز که در بخش اخذ مجوز وزارت تعاون و سازمان‌ها دریافت شده است، به اداره ثبت شرکت‌ها تحویل داده می شود، اخذ مجوز وزارت تعاون و سازمانها به دلیل موقعیت شرکت‌های تعاونی در اقتصاد کشور نقش مهمی را دارند. شرکت‌های تعاونی از تسهیلاتی که دولت برای آن ها فراهم می سازد بهره مند می گردند. شما می توانید جهت اخذ مجوز وزارت تعاون و سازمانها، ثبت نام مجوز کسب و کار و ثبت تغییرات شرکت تعاونی با کارشناسان شرکت تعاونی خدمات مشاوره ای مدیریتی کویر شمس ایرانیان تماس برقرار کنید.


ثبت نام مجوز کسب وکار

شرکت تعاونی خدمات مشاوره ای مدیریتی کویر شمس ایرانیان از معتبر و برترین مراکز اخذ مجوز وزارت تعاون و سازمانها، ثبت تغییرات شرکت تعاونی و ثبت شرکت تعاونی در شهر تهران فعالیت دارد. اگر شما نیز قصد دریافت خدمات شرکت را دارید برای ثبت نام مجوز کسب و کار و اخذ مجوز وزارت تعاون و سازمانها اقدام کنید، پیشنهاد می‌کنیم به شرکت تعاونی خدمات مشاوره ای مدیریتی کویر شمس ایرانیان مراجعه کنید.


مدیر: علی شمسایی

شماره تماس: 33349148
شماره همراه: 09122763053
آدرس: تهران ، خیابان پیروزی ، بعد از سه راه شکوفه ، ساختمان اندیشه ، پلاک 1016 ، واحد 12
تاریخ ثبت: 1401/12/25