قیمت انواع ورق دیوار پوش

قیمت انواع ورق دیوار پوش

قیمت انواع ورق دیوار پوش


زیبایی و دکوراسیون داخلی یک خانه به عوامل متعددی بستگی دارد، از طرفی تنوع در طراحی دکوراسیون منزل روز به روز بیشتر می‌شود و افراد به راحتی می‌توانند با سلیقه خود در این زمینه انتخاب انجام دهند، یکی از مهم‌ترین محصولاتی که در سال‌های اخیر و با پیشرفت طراحی داخلی بسیار محبوب شده است ورق دیوار پوش است، ورق دیوار پوش به دلیل تنوع در مدل‌ها و طرح‌های گوناگونی که دارد یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای تزیئن دیوارهای خانه است، برای آشنایی با انواع ورق دیوار پوش، با ما در ادامه مطلب قیمت انواع ورق دیوار پوش همراه باشید.

دیوار پوش‌ها محصولاتی زیبا و متنوع برای تزئین دیوار‌های خانه هستند، دیوار پوش‌ها در دهه‌های اخیر به عنوان اولین نسخه‌های کاغذ از گروه صنعت و تولید عرضه شدند و پس از مدتی با توجه به استقبالی که از این محصولات شد، مدل‌های متنوعی از آن‌ها ساخته شد، ممکن است شما به یک نوع دکوراسیون کلاسیک علاقه مند باشید یا به دنبال یک فضای طبیعی و دلنشین باشید، بهترین انتخاب برای شما ورق دیوار پوش است زیرا می‌توانید دیوار پوشی مطابق با سلیقه خود تهیه کنید، بهترین قیمت انواع ورق دیوار پوش را درمرکز فرآورده های چوبی محب بیابید.

قیمت دیوار پوش PVC ضد ضربه

یکی از پرطرفدارترین انواع ورق‌های دیوار پوش، ورق دیوار پوش چوبی است، ورق دیوار پوش چوبی می‌تواند در کنار جذابیتی که به دکوراسیون می‌بخشد، فضایی طبیعی و لذت بخش را برای خانه شما فراهم کند. از طرفی با استفاده از دیوار پوش چوبی، فضای خانه شما گرم‌تر می‌شود زیرا دیوار پوش چوبی مانندیک عایق بسیار قدرتمند در مقابل سرما عمل می‌کند.

نجاری یا مرکز فرآورده‌های چوبی محب (جهان چوب محب) واقع در شهرک صنعتی خاوران، یکی از بهترین مراکز تولید فرآورده‌های چوبیMDF،  PVCو... است. صنایع چوبی محب با ارائه بهترین قیمت دیوار پوش PVC ضد ضربه، بهترین قیمت انواع ورق دیوار پوش، بهترین قیمت درب پلی وود، بهترین قیمت فروش درب چوبی، بهترین قیمت تخته زیرپایی و بهترین قیمت فروش چوب ترمو در تلاش است تجربه خریدی مطمئن را برای همگان فراهم کند، شما نیز می‌توانید برای خرید انواع فرآورده های چوبی به مرکز فرآوردههای چوبی محب مراجعه کنید، همچنین شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع ورق دیوار پوش با کارشناسان صنایع چوبی محب تماس بگیرید.


مدیر: محب

شماره تماس: 33282815
شماره همراه: 09120202814
آدرس: شهرک صنعتی خاوران، سایت چوب فروشان، خیابان نارون، پلاک 7/28 و 7/29
تاریخ ثبت: 1401/12/24