قیمت ورق پی وی سی 3 الی 18 میل

قیمت ورق پی وی سی 3 الی 18 میل

قیمت ورق پی وی سی 3 الی 18 میل


پیشرفت روزافزون علم و فناوری باعث ورود محصولات جدیدی در صنایع گوناگون شده است، یکی از محصولاتی که در سال‌های اخیر وارد صنایع مختلف شده، پی وی سی است، پی وی سی یا پلی وینیل کلراید، یک ماده پلیمری است که در بسیاری از مشاغل، کسب و کارها، صنایع و... استفاده می‌شود.

پی وی سی در واقع یک نوع پلاستیک است که برای بسیاری از مصارف صنعتی کاربرد دارد، امروزه پی وی سی سهم بزرگی در صنایعی مانند فرآورده‌های چوبی، ساختمان سازی و بسیاری از صنایع دیگر دارد، یکی از کاربردهای امروزی پی وی سی، استفاده از پی وی سی در کابینت‌ها است، پی وی سی به دلیل داشتن خاصیت‌هایی مانند ضد آب بودن و تحمل حرارت بالا می‌تواند در کابینت سازی استفاده شود. با ما در ادامه مطلب قیمت ورق پی وی سی 3 الی 18 میل همراه باشید.

استفاده از پی وی سی به حدی زیاد شده است که حتی در بدنه و سینک ظرفشویی نیز از آن استفاده می‌شود، پی وی سی در صنعت و تولید ساخت کمد و میز نیز بکار گرفته می شود، ورق‌های پی وی سی از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند و می‌توان آن ها را رنگ آمیزی کرد. این ورق‌ها با ضخامت‌های مختلفی وارد بازار می‌شوند که با توجه به کاربرد‌های متفاوت پی وی سی با این ضخامت‌ها، در صنعت مخصوص خود استفاده می شوند. ابعاد ضخامت های ورق پی وی سی نازک 3 میلی متری، 8 میلی متری، 16 میلی متری و 18 میلی متری تقسیم می گردد. برای اطلاع از قیمت ورق پی وی سی 3 الی 18 میل با کارشناسان فرآورده های چوبی محب تماس بگیرید.

ورق پی وی سی نازک

مرکز فرآورده‌های چوبی محب (جهان چوب محب) واقع در شهرک صنعتی خاوران، یکی از بهترین تولید کننده‌های فرآورده‌های چوبی، سنگ های مصنوعی و ورق‌های پی وی سی می‌باشد. صنایع چوبی محب با ارائه بهترین قیمت ورق پی وی سی 3 الی 18 میل، بهترین قیمت فروش درب چوبی و ورق پی وی سی نازک مفتخر است بهترین محصولات و فرآورده‌های چوبی و نجاری را به شما ارائه دهد.

شما نیز برای خرید ورق پی وی سی و جهت اطلاع از قیمت ورق پی وی سی 3 الی 18 میل می‌توانید با کارشناسان فرآورده های چوبی محب تماس برقرار کرده یا به مرکز فرآورده‌های چوبی محب (جهان چوب محب) مراجعه کنید.

 

مدیر: محب

شماره تماس: 33282815
شماره همراه: 09120202814
آدرس: شهرک صنعتی خاوران، سایت چوب فروشان، خیابان نارون، پلاک 7/28 و 7/29
تاریخ ثبت: 1401/12/24