قیمت فروش درب چوبی

قیمت فروش درب چوبی

قیمت فروش درب چوبی


یکی از کاربردهای مهم چوب و فرآورده‌های چوبی، درب‌های چوبی است، بسیاری از لوازم دکوری و مورد نیاز در یک آپارتمان مسکونی، از جنس چوب ساخته می‌شود، درب‌های چوبی نیز از درختانی مانند درخت بلوط و راش ساخته می‌شوند. البته ممکن است از چوب درختانی مثل افرا هم در ساخت درب‌های چوبی و لوازم چوبی استفاده شود، با ما در ادامه مطلب قیمت فروش درب چوبی همراه باشید تا با درب چوبی و کاربردهای آن آشنا شوید.

درب‌های چوبی با توجه به طراحی‌های متفاوتی که دارند، زیبایی دکوراسیون منزل را چند برابر کنند، میزان تنوع در درب‌های چوبی بالا است و از این جهت می‌توانید آن‌ها را طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید، یکی از ویژگی‌های مهم درب‌های چوبی، مقاومت بالای آن‌ها در برابر رطوبت و هوای سرد و گرم می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت فروش درب چوبی با کارشناسان فرآورده‌ های چوبی محب تماس برقرار کنید.

در زمینه صنعت و تولید، بسیاری از درب‌های ساختمانی از جنس چوب ساخته نمی‌شوند و استیل، آهن و... در آن‌ها بکار می‌رود، بطور معمول این نوع درب‌های ساختمانی مقاومت مناسبی در برابر رطوبت ندارند و عایق‌های خوبی برای جلوگیری از ورود گرما یا سرما به داخل منزل نیستند، اما درب‌های چوبی به دلیل بهره مندی از ساختار چوب‌هایی مانند بلوط و راش، می‌تواند به عنوان یک عایق قدرتمند در برابر گرما و سرما عمل کند. در ساخت وتولید درب های چوبی از روکش‌هایی مخصوص استفاده می‌شود، این روکش‌ها لایه‌های نازکی از چوب MDF می‌باشد که می‌تواند زیبایی درب‌های چوبی را بیشتر کند.

قیمت درب چوبی ارزان

مرکز فرآورده‌های چوبی محب (جهان چوب محب)، به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان فرآورده‌های چوبی، فرآورده‌های چوبی MDF، فرآورده‌های چوبی PVC و... در شهرک صنعتی خاوران فعالیت دارد. نجاری و مرکز فرآورده‌های چوبی محب در تلاش است با ارائه بهترین قیمت فروش درب چوبی، بهترین قیمت درب چوبی ارزان و بهترین قیمت ورق پی وی سی 3 الی 18 میل تجربه‌ای متفاوت را برای مشتریان رقم بزند.

اگر شما هم به دنبال بهترین قیمت فروش درب چوبی و بهترین قیمت درب چوبی ارزان هستید و قصد خرید انواع درب چوبی را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت فروش درب چوبی با کارشناسان فرآورده‌های چوبی محب تماس برقرار کنید.


مدیر: محب

شماره تماس: 33282815
شماره همراه: 09120202814
آدرس: شهرک صنعتی خاوران، سایت چوب فروشان، خیابان نارون، پلاک 7/28 و 7/29
تاریخ ثبت: 1401/12/24