قیمت تخته زیرپایی | فرآورده‌های چوبی محب

قیمت تخته زیرپایی | فرآورده‌های چوبی محب

قیمت تخته زیرپایی | فرآورده‌های چوبی محب


ساخت و ساز آپارتمان‌ها و ساختمان‌های مسکونی نیاز به برخی ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته و مخصوص دارد، تخته زیرپایی یکی از تجهیزاتی است که توسط نیروهای ساخت و ساز ساختمان استفاده می‌شود. تخته زیرپایی تحت عنوان تخته بنایی نیز شناخته می شود زیرا به صورت مستقیم در اموری مانند بنایی کاربرد دارد.

بطور معمول برای ساخت تخته زیرپایی از چوب‌های روسی و فرآورده‌های چوبی روسی استفاده می‌شود. چوب‌های وارداتی روسیه به دلیل داشتن بافتی مناسب و زیبا برای استفاده در بسیاری از صنایع چوبی در جهان کاربردی است، نوع چوبی که در صنعت و تولید تخته زیرپایی استفاده می‌شود، باید از کیفیت بالا و مرغوبی برخوردار باشد. از طرفی بهتر است در ساخت تخته زیرپایی از چوب‌هایی استفاده شود که در برابر فرسودگی و رطوبت مقاوم باشند و از استحکام بالایی برخوردار باشند، به همین دلیل در ساخت تخته زیرپایی از چوب های روسی مانند چوب راش یا چوب بلوط استفاده می‌شود.

تخته زیرپایی با توجه به ابعاد و اندازه‌های مختلفی که تولید می‌شود می تواند کاربری‌های متفاوتی نیز داشته باشد، شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تخته زیرپایی و خرید تخته زیرپایی بنایی با کارشناسان فرآورده های چوبی محب تماس بگیرید.

قیمت تخته زیرپایی بنایی

از این تخته‌های زیرپایی در گچ کاری واحدهای داخلی یک آپارتمان، گچ کاری سقف ساختمان و در برخی موارد امور تأسیساتی ساختمان استفاده می‌شود، برای مثال وقتی که یک کارگر ساختمانی در حال گچ کاری یا امور بنایی است می‌تواند به راحتی با استفاده از تخته زیرپایی در محیط داربست‌های ساختمانی جابجا شود.

مرکز فرآورده‌های چوبی محب (جهان چوب محب) واقع در شهرک صنعتی خاوران، به عنوان یکی از بهترین مراکز تولید کننده سنگ مصنوعی و فرآورده‌های چوبی و نجاری مفتخر است با ارائه بهترین قیمت تخته زیرپایی، بهترین قیمت درب پلی وود و بهترین قیمت تخته زیرپایی بنایی تجربه خریدی متفاوت را برای مشتریان فراهم کند. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت تخته زیرپایی با کارشناسان فرآورده های چوبی محب تماس بگیرید. همچنین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید انواع تخته زیرپایی به مرکز فرآورده های چوبی محب مراجعه کنید.

 

مدیر: محب

شماره تماس: 33282815
شماره همراه: 09120202814
آدرس: شهرک صنعتی خاوران، سایت چوب فروشان، خیابان نارون، پلاک 7/28 و 7/29
تاریخ ثبت: 1401/12/24