تولید کننده کف پاش

تولید کننده کف پاش

تولید کننده کف پاش


در کارواش‌ها و مراکز شست و شوی ماشین، از ابزار و تجهیزاتی استفاده می‌شود که با سرعت و کیفیت بالا خودرو را تمیز کند، یکی از مهم‌ترین ابزاری که جهت نظافت ماشین‌ها در کارواش استفاده می‌شود، شوینده‌های مخصوص ماشین است. اما از طرفی سرعت شست و شوی ماشین‌ها در کارواش اهمیت بالایی دارد و استفاده از این مواد شوینده به صورت دستی می‌تواند زمان بر باشد. انواع کف پاش‌های مخصوص کارواش را از خدمات کارواش دقت، بهترین تولید کننده کف پاش تهیه کنید.

کف پاش دستگاهی است که می تواند سرعت انتقال مواد شوینده بر روی ماشین‌ها را بالا ببرد، در واقع تولید کف پاش‌ها در صنعت و تولید طوری طراحی شده است که کف و آب را با هم مخلوط کرده و این محلول را بر روی سطح ماشین‌ها انتقال دهند، کف پاش می‌تواند با انتقال سریع مایع محلول آب و کف، به راحتی و به میزان لازم مواد شوینده را روی ماشین‌ها انتقال دهد و از طرفی در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی کند. جهت خرید انواع کف پاش مخصوص کارواش از بهترین تولید کننده کف پاش، به خدمات کارواش دقت مراجعه کنید.

تولید کننده کف پاش کارواش

در قسمت بالایی این کف پاش‌ها یک نازل تعبیه شده است که می‌تواند مواد داخل کف پاش را به فوم تبدیل کرده و در محیط کارواش پخش کند، خدمات کارواش دقت، به عنوان یکی از برترین مراکز فروش مخزن سازی و لوازم کارواش با بهترین قیمت، کلی فروش لوازم کارواش در تهران و تولید کننده کف پاش کارواش فعالیت دارد. از این رو اگر به دنبال خرید یک کف پاش مخصوص کارواش هستید و به دنبال کف پاشی با کیفیت بالا می گردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید انواع کف پاش به خدمات کارواش دقت، تولید کننده کف پاش مراجعه کنید.


 مدیر : بیات

شماره تماس: 33931682
شماره همراه: 09125483248
آدرس: تهران ، سعدی جنوبی، جنب ساختمان سینگر، پارکینگ باز سعدی ، پلاک 25
تاریخ ثبت: 1401/12/21