بهترین شرکت خودروسازی

بهترین شرکت خودروسازی

بهترین شرکت خودروسازی


اتومبیل‌ها و خودروها در دنیای مدرن امروزی به یک بخش جدا نشدنی از زندگی بیشتر افراد تبدیل گشته است، در واقع تصور زندگی بدون خودرو می تواند برای بسیاری از افراد جامعه غیر ممکن باشد، از این رو ساخت خودرو نیز به طور دائم در حال پیشرفت است و با تکنولوژی‌ها و فناوری های جدید، بهتر می‌شود، شرکت فرات فولاد به عنوان بهترین شرکت خودروسازی ایران، در زمینه قطعه سازی خودرو فعالیت دارد.

صنعت ساخت و تولید خودرو و وسایل نقلیه ترکیبی از دانش‌های مختلف، علم و تکنولوژی می‌باشد. مراحل متعددی در ساخت یک خودرو وجود دارد که قطعه سازی خودرو به عنوان بخش اصلی آن است. این قطعات با تعداد بالا در کارخانه ها ساخته می شود. در بسیاری از کارخانه های ساخت ماشین نیز قطعات از پایه ساخته نمی‌شود، در واقع قطعات خودرو از جای دیگری وارد شده و در کارخانه مونتاژ می‌شود. اگر به دنبال بهترین شرکت خودروسازی در ایران می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم شرکت فرات فولاد را انتخاب کنید.


بهترین شرکت خودروسازی ایران

شروع صنعت ساخت و تولید خودرو در جهان به سال 1886 میلادی بر می‌گردد. هنگامی که یک مخترع آلمانی تبار به نام کارل بنز، برای اولین بار یک خودرو اختراع کرد و آن را به نام خود به ثبت رساند. نام تجاری برند بنز نیز از روی همین شخص برداشته شده است. تولید اولین خودرو در ایران نیز به سال 1336 هجری شمسی بر می‌گردد. این شرکت خودروسازی تحت عنوان نمایندگی فروش اتومبیل در شهر تهران فعالیت داشت. امروزه در کشور تعداد زیادی از تولید کنندگان در زمینه ساخت قطعات خودرو فعالیت می‌کنند. به طور معمول این کارخانه ها قطعات را به صورت جداگانه وارد کرده و پس از آن قطعات را در کارخانه مونتاژ می کنند.

شرکت فرات فولاد به عنوان بهترین شرکت خودروسازی و قطعه سازی خودرو، مفتخر است برترین کیفیت قطعات خودرو را به همگان ارائه دهد، بهترین شرکت خودروسازی ایران با ارائه بهترین پخش آلیاژ فولادی، فولاد اتومات خوش تراش و قطعه سازی خودرو در تلاش است تجربه ای متفاوت را در بهترین شرکت خودروسازی برای مشتریان به وجود آورد.



مدیر: سیدجعفر صادق شیرازی
شماره تماس: 09129510833
شماره همراه:  09129510833
آدرس: بازارآهن، شادآباد، بلوک 2شمالی، پلاک: 49
تاریخ ثبت: 1401/12/21