قیمت انواع فولاد ck45

قیمت انواع فولاد ck45

قیمت انواع فولاد ck45


در دهه‌های اخیر زندگی انسان، اهمیت فولاد در صنایع روز به روز بیشتر شده و تولیدات فولاد بطور مداوم رو به افزایش است، فولادهای آلیاژی در بسیاری از صنایع مانند ساخت ماشین آلات کشاورزی، ساخت خودرو، قطعات خودرو و تراشکاری کاربرد دارد. فولادهای آلیاژی انواع مختلفی دارند که یکی از رایج ترین انواع آن فولاد
ck45 است.

یکی از مهم ترین استانداردهای جهانی در تولیدات فولاد، استاندارد DIN آلمانی است و در بسیاری از تولیدات فولاد در سراسر جهان از استانداردهای DIN پیروی می‌شود، تولید فولاد ck45 از جمله خدمات ساختمانی و تاسیسات است که با توجه به استانداردهای آلمانی DIN ساخته می‌شود، این فولاد هم مانند دیگر فولادهای آلیاژی دارای مقادیری از کربن می‌باشد.

در تهیه فولاد ck45 از مواد دیگری مانند سیلیسیم و منگنز نیز استفاده می‌شود، برای تولید فولاد ck45 این فولاد را در مراکز صنعتی و کارخانه‌های مخصوص ساخت فولاد، وارد آزمایش فورجینگ قرار می‌دهند تا در دمای 1100 درجه شکل بگیرد، فولاد ck45 به دلیل داشتن استحکام بالا به عنوان یک فولاد پرفروش در بازار شناخته می‌شود.

این نوع فولاد در ساخت قطعاتی مانند قطعات خودرو و موتور سیکلت بطور مستقیم کاربرد دارد، همچنین این فولاد به عنوان یک فولاد پرکاربرد در مهندسی مکانیک و ساخت قطعات صنعتی نیز کاربرد دارد، از تفاوت های اصلی فولاد ck45 با فولاد آلیاژی ساده می‌توان به میزان کربن بکار رفته در این فولادها اشاره کرد، در تولید آهن آلات و فولاد آلیاژی معمولی از کربن کمتری نسبت به فولاد ck45 استفاده می‌شود و این می تواند علتی باشد که فولاد ck45 استحکام بیشتری دارد و مقاومت آن بالاتر است.

شما می توانید برای مشاهده قیمت انواع فولاد ck45 و خرید انواع فولاد سمانته، فولاد اتومات خوش تراش و... به شرکت فرات فولاد مراجعه یا با تماس تلفنی با کارشناسان شرکت فرات فولاد، از قیمت انواع فولاد ck45 مطلع شده و بهترین فولادهای آلیاژی را خریداری کنید.

 

مدیر: سیدجعفر صادق شیرازی
شماره تماس: 09129510833
شماره همراه:  09129510833
آدرس: بازارآهن، شادآباد، بلوک 2شمالی، پلاک: 49
تاریخ ثبت: 1401/12/18