فولاد اتومات خوش تراش

فولاد اتومات خوش تراش

فولاد اتومات خوش تراش


فولاد اتومات خوش تراش یک نوع فولاد صنعتی است که با مقادیر کمی از کربن ساخته می‌شود، از فولاد اتومات خوش تراش در مراکز تولید ماشین و خودرو، مراکز مخصوص تراشکاری و... استفاده شده و بیشتر در وسایل و تجهیزاتی استفاده می‌شود که باید از نظر اندازه و سایز دقیق بوده و از نظر فیزیکی هم ویژگی‌های مکانیکی نسبتا کمی باشد.

فولاد اتومات خوش تراش از نظر دسته بندی‌های فولادی در دسته آلیاژهای آهنی قرار می‌گیرد و استفاده‌های آن با دیگر انواع فولاد متفاوت است، همان طور که در ابتدای مطلب به این موضوع اشاره کردیم، فولاد اتومات خوش تراش به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد در مقایسه با سایر مدل‌های فولاد، برای ساخت قطعات اتومبیل و ساخت ماشین آلات بسیار کاربردی است، از طرفی فولاد اتومات خوش تراش در صنعت تراشکاری بسیار کاربردی می‌باشد.

به‌منظور تولید قطعات خدمات ساختمانی و تاسیسات فولاد اتومات خوش تراش در تعداد بالا، دستگاه‌ها و تجهیزات مخصوص خط تولید این نوع فولاد باید بهترین راندمان کاری را داشته باشند، یعنی در زمان کم و محدودی تعداد زیادی فولاد اتومات خوش تراش در خط تولید، ساخته شود و کیفیت این فولادها نیز با مشکلی مواجه نشود. 

قیمت فولاد اتومات خوش تراش

در ساخت فولاد اتومات خوش تراش از موادی مانند منگنز، گوگرد و فسفر استفاده می‌شود زیرا این مواد در کیفیت فولاد اتومات خوش تراش به صورت مستقیم تأثیر می‌گذارد، عنصر گوگرد در آهن آلات فولاد اتومات خوش تراش استفاده می‌شود، نقش مهمی در ساخت قطعات ماشین دارد، گوگرد می‌تواند با درست کردن ترکیبات سولفید، سرعت برداشت براده‌های آهن را بالا ببرد، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید انواع فولاد اتومات خوش تراش و مشاهده قیمت فولاد اتومات خوش تراش به شرکت فرات فولاد مراجعه یا با کارشناسان فرات فولاد تماس بگیرید. 


مدیر: سیدجعفر صادق شیرازی
شماره تماس: 09129510833
شماره همراه:  09129510833
آدرس: بازارآهن، شادآباد، بلوک 2شمالی، پلاک: 49

 

تاریخ ثبت: 1401/12/18