فرات فولاد

فرات فولاد

فرات فولاد


صنعت فولاد یکی از بزرگترین صنایع جهان است که در سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز محصولات و صنایع جدیدی را به بازارهای جهانی اضافه می‌کند، بر اساس استانداردهای جهانی کمپانی فولاد و آهن آمریکا، چهار نوع فولاد اصلی وجود دارد که هر کدام از این چهار نوع دارای ترکیبات و مواد مختلفی هستند.

انواع فولاد در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که بسیاری از آن‌ها مانند فولاد آلیاژی دارای مواد آلیاژی می‌باشد، تمامی فولادها، بطورکلی شامل آهن و مقادیر کمی کربن هستند. در ساخت فولاد پس از ذوب در کوره‌های مخصوص، مواد متفاوتی مانند کربن، آلیاژهای نیکل و... به آن اضافه می‌شود. فولاد به دلیل داشتن هزینه مناسب، تولید بالا و دسترسی بالا در میان مشتریان بسیار پراستفاده می‌باشد، همچنین فولاد از موادی است که استخراج آن در سرعت بالا و تعداد زیادی انجام شده و از این نظر پیشرفت صنعت فولاد از خدمات ساختمانی و تاسیسات روز به روز بیشتر می‌شود، فولاد آلیاژی یکی از مهم‌ترین انواع فولاد است که با نام اختصاری فولاد کربنی نیز شناخته می شود. همان طور که از نام این محصول پیدا است، فولاد آلیاژی دارای مقادیری کربن است که در آلیاژ آن استفاده می‌شود.

شرکت آهن آلات فرات فولاد به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز واردات فولاد آلیاژی، انواع فولاد سمانته و فولادی قطعه سازی خودرو فعالیت دارد، شرکت فرات فولاد به عنوان بهترین شرکت خودروسازی و قطعه سازی خودرو، سال هاست در زمینه فولاد آلیاژی و پخش فولاد آلیاژی جایگاه بزرگی دارد.

شما می‌توانید به‌منظور خرید انواع فولاد اتومات خوش تراش، فولاد آلیاژی ایران و انواع فولاد سمانته به شرکت فرات فولاد مراجعه کنید، شرکت فرات فولاد در تلاش است با بهره گیری و عرضه بهترین فولاد آلیاژی، تجربه ای متفاوت در استفاده از فولاد در صنایع را برای همگان فراهم کند.


مدیر: سیدجعفر صادق شیرازی
شماره تماس: 09129510833
شماره همراه:  09129510833
آدرس: بازارآهن، شادآباد، بلوک 2شمالی، پلاک: 49
تاریخ ثبت: 1401/12/18