مه پاش در مشهد

مه پاش در مشهد

مه پاش در مشهد| فروشگاه گرماسرما سازه شرق


مه پاش یک نوع دستگاه برای آبیاری گلخانه ها می باشد که به عنوان نسل جدیدی از تکنولوژی خنک کننده‌های آبی در این محیط‌ها استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها مجهز به فناوری مخصوصی هستند که توسط آن می توانند آب را به صورت اسپری در محیط پخش کنند، مه پاش‌ها از موادی مانند پلی اتیلن (ماده درون پلاستیک) و موادی مانند فلزات استیل تولید می‌شوند. از مه پاش جهت آبیاری فضای یک گلخانه و مرطوب سازی آن استفاده می شود، با ما در ادامه مطلب مه پاش در مشهد همراه باشید.

مه پاش‌ها از لوازم خانگی و اداری هستند که با استفاده از حجم کمی از آب گیاهان گلخانه ای را آبیاری می‌کنند و از این جهت مقرون به صرفه بوده و می‌توانند در هزینه‌های مختلف صرفه جویی کنند، کنترل میزان رطوبت گلخانه نیز از طریق مه پاش انجام می‌شود. گیاهانی که در گلخانه هستند ممکن است به میزان خاصی از آب نیاز داشته باشند و آبیاری نامناسب برای آن‌ها مضر باشد. این مشکل نیز توسط دستگاه‌های مه پاش حل شده است و با تنظیم آب مورد نیاز هر گیاه در گلخانه، به میزان مورد نیاز آبیاری می‌شوند، شما می‌توانید برای خرید مه پاش در مشهد با کارشناسان فروشگاه گرماسرما سازه شرق تماس برقرار کنید.

خرید مه پاش گلخانه در مشهد

فروشگاه گرماسرما سازه شرق، به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز بورس ظروف و لوازم سرمایش و گرمایشی، یخچال‌های الکترو استیل، یخچال های مشهد سرما، یخچال زاگرس و مه پاش در مشهد فعالیت دارد. فروشگاه گرماسرما سازه شرق با ارائه سیستم های گرمایش تابشی لوله ای در مشهد، هیتر تابشی در مشهد، بخاری تابشی در مشهد، مه پاش در مشهد و کولر صنعتی آکسیال در مشهد بهترین تجربه استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی را برای مشتریان فراهم می کند. از این رو شما می توانید برای خرید مه پاش گلخانه در مشهد با کارشناسان فروشگاه گرماسرما سازه شرق تماس برقرار کنید.



شماره تماس:  مشهد:  05138482273
شماره همراه: 09035217111
آدرس: شعبه مشهد: خیابان راهنمایی، برج سلمان، طبقه 7، واحد8
شعبه تهران: جردن، بلوار گلشهر، پلاک 7 ، طبقه 7 ، واحد 21
تاریخ ثبت: 1401/12/18