ایده‌های خلاقانه در پختن تخم مرغ به جای نیمرو

 ایده‌های خلاقانه در پختن تخم مرغ به جای نیمرو

 ایده‌های خلاقانه در پختن تخم مرغ به جای نیمرو 

متداول‌ترین روش پخت تخم مرغ به این شکل است که درون ظرف را تا جایی که سطح آب 5 سانتی متر بالاتر از تخم مرغ‌ها باشد پر از آب می‌کنیم و اجازه می‌دهیم که آب به نقطه جوش برسد، سپس تخم مرغ‌ها را به مدت زمان 15 دقیقه درون ظرف قرار می‌دهیم، ایده‌های خلاقانه از پخت تخم مرغ به جای نیمرو را در این مقاله شرح خواهیم داد.

رولت تخم مرغ و سبزیجات کره‌ای

 

رولت تخم مرغ یکی از خوشمزه‌ترین غذاهایی است که با سلیقه اکثر ایرانی‌ها هماهنگی دارد، برای تهیه این مدل از رولت تخم مرغ، به موادی از جمله تخم مرغ، پنیر چدار، نمک، فلفل، روغن سرخ کردنی یا کنجد نیاز دارید. 

برای تهیه غذای رولت تخم مرغ ابتدا مایه رولت را آماده کنید، برای این کار تخم‌ مرغ‌ها را در ظرفی شکسته و بصورت کامل با چنگال به هم بزنید تا کف کند، نمک و فلفل را به اندازه دلخواه به آن اضافه کرده و هویج و پیازچه را ریز خرد کنید، از قسمت سبز پیازچه استفاده کرده و مواد را با هم مخلوط کنید.

در یک تابه روغن مایع ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید، از روغن کنجد نیز می‌توانید استفاده کنید، زمانیکه روغن به اندازه کافی داغ شد مایه تخم مرغ را در ماهیتابه بریزید، بطوری که کل سطح تابه را بگیرد.

 طرز تهیه تخم مرغ اسکاتلندی

 

اگر به‌ چشیدن غذاهای جدید و خاص علاقه داشته باشید، احتمالاً اسم تخم مرغ اسکاتلندی را شنیده‌ یا طعم لذیذ این غذا را چشیده‌ باشید. تخم مرغ اسکاتلندی از اغذیه فوق‌العاده جذاب است که ظاهر دلچسب و طعم بسیار لذیذی دارد، برای تهیه تخم مرغ اسکاتلندی به موادی از جمله تخم مرغ، سوسیس، ژامبون، پودر پیاز، آویشن، انواع آرد مثل آرد سفید، آرد سوخاری و روغن سرخ کردنی نیاز دارید، می‌توانید این مواد را بصورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهیه کنید.

اولین مرحله از تهیه تخم مرغ اسکاتلندی اینگونه است که باید مقداری آب داخل د نظر ریخته و کمی نمک به آن اضافه کنید، بعد از این مرحله ۴ عدد تخم مرغ داخل آن قرار داده و اجازه دهید به اندازه ۷ تا ۸ دقیقه در آب جوش پخته شوند. بهتر است کاسه آب یخی کنار دستتان باشد و تخم مرغ‌ها را با کمک یک قاشق از داخل آب جوش برداشته و بصورت فوری داخل کاسه آب یخ قرار دهید، این کار باعث می‌شود که پوست تخم مرغ‌ها راحت‌تر جدا شوند، بهتر است چند دقیقه صبر کنید تا تخم مرغ‌ها بطور کامل خنک شوند و پوست آن‌ها را با احتیاط جدا کنید.

در مرحله بعد سوسیس خرد شده، فلفل، ژامبون و سایر ادویه‌ها و سبزیجات را داخل مخلوط‌کن بریزید، مواد را به خوبی با هم ترکیب کنید تا حالت خمیری شکل و یک دست به خود بگیرند.

تاریخ ثبت: 1401/12/11