شرکت برنا صنعت یگانه

شرکت برنا صنعت یگانه

المنت ها بخش مهمی از صنایع الکتریکی در جهان را شامل می شوند. در یک تعریف کلی المنت یک رشته سیم است که مقاومت بر روی آن تعبیه شده است. المنت به گونه ای طراحی شده است که خاصیت داغ شدن دارد و می تواند جریان الکتریسیته را تا میزان بالایی تحمل کند. به طور کلی سیم های المنت به مقاومت بالایی که در برابر جریان بالای الکتریسیته دارند معروف هستند. برای مثال هنگامی که انرژی الکتریسیته با فشار بالا وارد یک سیم عادی شود، به راحتی ذوب می شود اما هنگامی که از یک المنت استفاده می کنیم چنین اتفاقی نمی افتد.

المنت ها از موادی مانند نیکل و نیکروم ساخته می شوند و توان کلی آن ها با یکدیگر متفاوت است. یکی دیگر از مزایای خرید المنت نیز، به صرفه بودن آن است. از المنت ها در بسیاری از دستگاه های الکتریکی مانند سماور های برقی، آبگرمکن و دستگاه های چای ساز استفاده می شود.

شرکت برنا صنعت یگانه مفتخر است با عرضه بهترین المنت های مخصوص سماور، بخاری برقی و... تجربه ای متفاوت و مطمئن در زمینه خرید انواع المنت برای شما رقم بزند. از این رو شما می توانید انواع المنت سماور، المنت آبگرمکن، المنت استخر و المنت شیشه ای و سرامیکی را از شرکت برنا صنعت یگانه تهیه نمائید.

 


مدیر: حمیدرضا یگانه

شماره تماس: دفتر مرکزی:33920434فروشگاه:77617515/6
شماره همراه: 09126858980

 

تاریخ ثبت: 1401/12/03