المنت مولیبدن

المنت مولیبدن

المنت مولیبدن


المنت‌هایی که در صنایع استفاده می‌شوند، نقش ویژه ای در بالا رفتن بازدهی و انرژی سیستم ها دارند. المنت مولیبدن، یک المنت صنعتی است که برای استفاده در دمای حدود 1800 تا 2000 درجه طراحی شده است. در المنت مولیبدن از ماده ای با نام اختصاری دی اکسید سیلیسیوم استفاده شده است که استفاده از این ماده باعث بالا رفتن مقاومت المنت مولیبدن در برابر انواع فرسودگی‌های محیطی و زنگ زدگی می شود.
 در واقع المنت مولیبدن نسبت به بسیاری از تجهیزات صنعتی سازگاری بهتری با محیط‌های صنعتی دارد. برای آشنایی بیشتر با انواع المنت مولیبدن و نحوه بکارگیری این
المنت ها، با ما در این مطلب همراه باشید. همچنین شما می‌توانید برای خرید انواع المنت مولیبدن و المنت‌های حرارتی به شرکت برنا صنعت یگانه مراجعه کنید یا می‌توانید با برقراری تماس، محصولاتی مانند المنت مولیبدن و... را تهیه کنید.

یکی از کاربردهای اصلی المنت مولیبدن در کوره‌های صنعتی و الکتریکی است که بیشتر در مراکزی مانند کارخانه و شهرک‌های صنعتی کاربرد دارد، المنت مولیبدن برای مصارف مختلف صنعت و تولید در ابعاد و اندازه‌های مختلفی بر اساس احتیاج افراد عرضه می شود و به نسبت مقرون به صرفه هستند. وظیفه اصلی المنت ها تبدیل انرژی الکتریکی به گرما است و یکی از مهم ترین مراحل تبدیل انرژی، رد شدن انرژی الکتریسیته از قطعات داخلی المنت مولیبدن است که باعث گرم شدن می‌شود.

دقت کنید که المنت مولیبدن نسبت به المنت‌های دیگر شکننده تر است، زیرا از مقادیر زیادی دی اکسید سلیسیوم در ساخت این نوع المنت استفاده می‌شود، همچنین این المنت‌ها از تجهیزات صنعتی هستند که بطور معمول در اشکالی مانند حرف U و یا حرف W تولید و به بازار عرضه می‌شوند. شما می توانید برای خرید انواع المنت مولیبدن، المنت سیلیکون کارباید، المنت سرامیکی و المنت شیشه ای به شرکت برنا صنعت یگانه مراجعه کنید.

مدیر: حمیدرضا یگانه

شماره تماس: دفتر مرکزی:33920434فروشگاه: 77617515/6
شماره همراه: 09126858980
تاریخ ثبت: 1401/12/03