المنت کویل هیتر

المنت کویل هیتر

المنت کویل هیتر


المنت کویل هیتر نوعی المنت حرارتی است که مانند المنت های دیگر کاربرد فراوانی در صنایع دارد، از المنت کویل هیتر در وسایل خانگی مانند سشوار نیز استفاده می‌شود و کاربردهای این نوع المنت به مراکز صنعتی محدود نمی گردد. به طور کلی المنت کویل هیتر، نوعی المنت است که به دلیل ابعاد و اندازه ای که دارد در وسایل و محیط هایی که فضای کمی وجود دارد استفاده می‌شود.

المنت کویل هیتر طوری در صنعت و تولید طراحی شده که در کوچک‌ترین فضا و کمترین ابعاد بیشترین میزان حرارت را ایجاد کند، این المنت‌ها در وسایلی مانند سشوار، دستگاه‌های پخت و پز غذا و... استفاده می‌شوند، المنت کویل هیتر انعطاف پذیری به نسبت بالایی دارد و در اشکالی مانند مثلث و اشکال گرد ساخته می‌شود، به طور کلی المنت های کویل هیتر به دو نوع اصلی طبقه بندی می‌شود. المنت کویل هیتر دارای غلاف فلزی و المنت کویل هیتر باز، دو نوع اصلی المنت کویل هیتر می باشند.

المنت کویل هیتر دارای غلاف فلزی، با استفاده از نیکل ساخته می شود و از مقاومت به نسبت بالایی برخودار هستند، المنت کویل هیتر باز نوع دیگری از المنت کویل هیتر است که جنس آن‌ها مانند المنت کویل هیتر دارای غلاف فلزی، از نیکل است اما به دلیل داشتن مقاومت پایین بیشتر در جریان های ضعیف استفاده می‌شود.

فروشگاه المنت

اگر قصد خرید تجهیزات صنعتی از جمله انواع المنت کویل هیتر، المنت شیشه‌ای، المنت سرامیکی، المنت فشنگی، المنت مولیبدن، المنت سیلیکون کار باید، المنت استخر، المنت آبگرمکن و المنت سماور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید المنت‌های حرارتی به شرکت برنا صنعت یگانه مراجعه کنید. شرکت برنا صنعت یگانه به عنوان بهترین فروشگاه المنت، مفتخر است تجربه خرید بهترین المنت های حرارتی را برای شما فراهم کند.

مدیر: حمیدرضا یگانه

شماره تماس: دفتر مرکزی:33920434فروشگاه:77617515/6
شماره همراه: 09126858980
تاریخ ثبت: 1401/12/03