المنت شیشه ای

المنت شیشه ای

المنت شیشه ای


المنت شیشه ای یکی از انواع المنت‌های حرارتی است که ساختاری به نسبت متفاوت با المنت‌های دیگر دارد، المنت‌های شیشه ای با استفاده از گاز هالوژنی که به داخل بخش شیشه ای فرستاده می‌شود، پر می شود. این المنت‌های قابلیت انتقال دما با حرارت های بسیار بالا را دارند به میزانی که می تواند تا 2500 درجه سانتی گراد دما را پخش کند، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با المنت شیشه ای و فنر المنت شیشه ای آشنا شوید.

روال عملکرد المنت شیشه ای نیز با المنت‌های حرارتی متفاوت است و در این المنت ها از مقاومت‌هایی با کارایی خاص استفاده می‌شود، در صنعت و تولید المنت شیشه ای، انرژی دریافت شده توسط المنت با فناوری مادون قرمز تبدیل به حرارت می شود. از این رو مراحل گرمایش و ایجاد حرارت با سرعت بالاتر و حرارت بیشتری انجام می‌گیرد.

فنر المنت شیشه ای

المنت شیشه ای از قدرت ایجاد حرارت بالایی برخوردار است و می‌تواند در حفاظت از محیط زیست تأثیر گذار باشد. برای بالا رفتن سرعت حرارت و ایجاد گرما پس از دریافت الکتریسیته، از یک فنر در لوله شیشه ای المنت شیشه ای استفاده می‌شود که تبدیل انرژی گرمایی را سریع تر می‌کند.

بطور معمول در ساخت المنتهای شیشه ای، از محفظه‌های شیشه ای استفاده می‌شود که توانایی مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت بالا دارند. جنس این المنت‌ها از تجهیزات صنعتی نیز از پیرکس است که باعث بالا رفتن در استقامت می شود. به همین دلیل المنت شیشه ای نسبت به المنت های حرارتی دیگر قدرت بالاتری در ایجاد حرارت دارد، اگر قصد خرید المنت شیشه ای را دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید انواع المنت شیشه ای، المنت استخر، المنت مولیبدن و... به شرکت برنا صنعت یگانه مراجعه کرده یا با برقراری تماس المنت شیشه ای و فنر المنت شیشه ای را خریداری کنید.

 

مدیر: حمیدرضا یگانه

شماره تماس: دفتر مرکزی:33920434فروشگاه:77617515/6
شماره همراه: 09126858980

 

تاریخ ثبت: 1401/12/03