المنت سماور

المنت سماور

المنت سماور


رشته سیم‌های المنتی در بسیاری از تجهیزات و دستگاه‌های برقی به کار می‌روند که یکی از آن ها سماور برقی می باشد، المنت سماور می‌تواند به راحتی حجم بالایی از انرژی الکتریسیته ای که به آن‌ها وارد می شود را کنترل کند. در ساخت این المنت ها از نیکروم و نیکل استفاده می شود و عایق های روکش داری که مخصوص سیم های المنت است بر روی آن ها کشیده می شود. شما می توانید برای خرید بهترین المنت سماور با کارشناسان در شرکت برنا صنعت یگانه تماس بگیرید.

علت عایق بندی در المنت سماور کنترل دما و حرارت آن است، سیم‌های المنتی در صنعت و تولید می‌توانند شدت بالایی از جریان برق را تحمل کنند به همین دلیل احتمال برق گرفتگی هنگام کار کردن با این سیم‌ها بالا است، به همین دلیل روکش‌های عایق دار روی آن ها نصب می شود. المنت سماور از المنت‌های نوع میله ای ساخته می‌شوند. این نوع المنت های میله ای می تواند تأثیر بسزایی در گرم شدن و جوش آمدن آب داشته باشد.

بهترین المنت سماور

المنت‌هایی که در سماورها و کتری های برقی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در ابعاد و اندازه ها مختلف و با توجه به مدل سماور انتخاب می‌شوند، بخش‌های اصلی سماورهای برقی به مخزن اصلی سماور، پایه مخزن و درپوش آن تقسیم می‌شوند. در سماور برقی از المنت هایی استفاده می‌شود که دارای عایق‌هایی است که از جنس سرامیک می باشد. این نوع عایق‌های سرامیکی از تجهیزات صنعتی هستند و به نحوی طراحی شده‌اند که بر روی آن‌ها سوراخ های مخصوصی گذاشته می‌شود تا بر اساس قطر سوراخ ها ولتاژ المنت سماور تعیین شود.

شما می‌توانید برای خرید انواع المنت سماور، المنت سیلیکون کارباید، المنت مولیبدن و المنت کویل هیتر به شرکت برنا صنعت یگانه مراجعه کنید و بهترین المنت سماور را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید.


مدیر: حمیدرضا یگانه

شماره تماس: دفتر مرکزی:33920434فروشگاه:77617515/6
شماره همراه: 09126858980
تاریخ ثبت: 1401/12/03