المنت سرامیکی

المنت سرامیکی

المنت سرامیکی


در یک تعریف کلی المنت به قطعاتی گفته می شود که با دریافت انرژی الکتریسیته آن را به انرژی حرارتی تبدیل می‌کنند. از المنت ها در صنایع متفاوتی استفاده می شود و استفاده از آن‌ها روز به روز رواج بیشتری پیدا می کند. المنت‌های سرامیکی نیز یکی از زیرمجموعه های المنت های حرارتی است که در ساخت آن از سرامیک استفاده می شود. با ما در مطلب
المنت سرامیکی همراه باشید تا با انواع آن آشنا شوید.

المنت های سرامیکی بطور کلی طراحی مشابه با المنت های حرارتی دارند اما تفاوت آن ها در حالت پخش گرما در محیط است. عملکرد المنت‌های سرامیکی در صنعت و تولید به نحوی است که گرما به صورت کاملا یکسان در محیط منتشر می شود. در واقع استفاده از این نوع المنت ها می تواند تأثیر بالایی در صرفه جویی در انرژی داشته باشد.

در ساختار اصلی المنت سرامیکی و المنت سرامیکی گرد یک محافظ فلزی مخصوص به دور قطعه المنت سرامیکی پیچیده می شود و المنت سرامیکی پس از دریافت جریان الکتریسیته، محیط را گرم می‌کند. ماده سرامیک دارای ویژگی‌های زیادی است که یکی از آن ها تبدیل انرژی الکتریکی به گرما می‌باشد. از این رو در المنت های سرامیکی پس از انتقال یافتن انرژی الکتریکی، محافظ فلزی المنت سرامیکی گرما را دریافت می کند و آن را به داخل محیط می فرستد.

المنت سرامیکی گرد

همان طور که در ابتدای این مطلب به این موضوع اشاره کردیم، یکی از مهم‌ترین مزایای به کار بردن المنت سرامیکی مانند المنت سرامیکی گرد، جلوگیری از اتلاف گرما و انرژی الکتریسیته است، این نوع المنت ها می توانند با استفاده از کمترین میزان انرژی به سادگی محیط را گرم کنند و گرما را بطور کاملا یکسان در محیط پخش کنند، المنت سرامیکی از جمله تجهیزات صنعتی است که در مقایسه با دیگر المنت‌ها از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و می توان آن را در بازه زمانی طولانی استفاده کرد. شما می توانید برای خرید انواع المنت سرامیکی، المنت سرامیکی گرد، المنت سماور و... به شرکت برنا صنعت یگانه مراجعه کرده یا با کارشناسان در این شرکت تماس برقرار کنید.

مدیر: حمیدرضا یگانه

شماره تماس: دفتر مرکزی:33920434فروشگاه:77617515/6
شماره همراه: 09126858980
تاریخ ثبت: 1401/12/03