طلای آب شده در سهروردی

طلای آب شده در سهروردی

طلای آب شده در سهروردی


در دنیای مدرن امروزی سرمایه گذاری در زمینه های مختلف، برای بسیاری از افراد به یک کسب و کار مهم تبدیل شده است. در این بین بازار خرید و فروش طلا و جواهرات طلا به دلیل نوسانات بازار ارز یکی از پرطرفدارترین سرمایه گذاری ها است. طلای آب شده مانند سکه طلا و جواهرات آن سهم بزرگی در بازار خرید و فروش طلا و سرمایه گذاری روی آن را دارد. در ادامه مطلب طلای آب شده در سهروردی، طلای آب شده را به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

بطور کلی طلای آب شده، طلایی است که برای استفاده در تولیدی ها و کارگاه های طلا سازی استفاده می‌شود و بین فروشندگان طلا و سازندگان جواهرات طلا خرید و فروش می‌شود. طلای آب شده در دسته خدمات عمومی برعکس جواهرات طلا یا سکه‌های طلا سود کم تری برای فروشنده دارد و قیمت آن کمتر است. از این جهت سرمایه گذاری بر روی آن بیشتر انجام می‌شود و سرمایه گذاران زیادی طلای آب شده را به جای جواهرات و سکه طلا انتخاب می‌کنند. برای خرید انواع طلای آب شده در سهروردی و خرید طلای آب شده آنلاین در سهروردی به فروشگاه طلا و جواهری ناب مراجعه کنید.

 

خرید طلای آب شده آنلاین در سهروردی

طلای آب شده در واقع طلای دست دوم و شکسته ای است که آن را به نقطه ذوب طلا می رسانند تا به حالت مایع در بیاید و سپس آن را به حالت اولیه خود برمی گردانند. طلای آب شده پس از بازگشت به حالت جامد برای میزان عیار ارسال می‌شود و پس از آن این گونه طلا را به شکل مفتول در آورده و به سازندگان و کارگاه‌های ساخت طلا و صرافی‌ها می فروشند.

طلای آب شده به دلیل ساخته شدن با طلاهای شکسته و دست دوم شامل مالیات نمی شود و از طرفی اجرت ساخت آن نیز دریافت نمی شود. از این رو بسیار مقرون به صرفه و کاربردی است. شما می توانید برای خرید طلای آب شده در سهروردی و خرید طلای آب شده آنلاین در سهروردی به فروشگاه طلا و جواهری ناب مراجعه نمائید و تجربه خرید بهترین طلای آب شده در سهروردی را داشته باشید.


نام مدیر: محمدرضا آستانه

شماره تماس: 88515597
آدرس: تهران ، سهروردی شمالی ، میدان پالیزی ، مجتمع تجاری اندیشه ، طبقه همکف ، واحد 5
تاریخ ثبت: 1401/11/26