اتصالات نیو پایپ

اتصالات نیو پایپ

اتصالات نیو پایپ


پیشرفت تکنولوژی و فناوری های نوین، در هر صنعتی وارد می‌شود و هر چیزی را تغییر می‌دهد، یکی از صنایعی که در طی دهه‌های اخیر توسط فناوری‌های جدید تغییر کرده و به روز شده، صنعت اتصالات لوله‌ای است، اتصالات نیو پایپ نوع جدیدی از اتصالات لوله ای است که به علت داشتن ویژگی‌های خاص و ساختار با کیفیت جایگزین اتصالات لوله ای فلزی و پلیمری شده است.

اتصالات نیو پایپ جزو اتصالاتی است که در محیط‌هایی مانند آپارتمان‌های مسکونی می تواند بهترین گزینه اتصالات لوله ای باشد، اتصالات نیوپایپ ازاتصالات پنج لایه مربوط به خدمات ساختمانی و تاسیسات هستند، از این رو مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدن دارند. همچنین طول عمر مفید اتصالات نیو پایپ بسیار بیشتر از اتصالات لوله ای قدیمی تر است.

در لایه‌های اتصالات نیو پایپ، از فلزها و پلیمرهای زیادی استفاده می شود که استفاده از این مواد در ساختار اتصالات نیو پایپ شرایطی را فراهم می‌کند که این گونه اتصالات تحمل دما تا 90 درجه سلیسیوس را داشته باشد، با توجه به استفاده از ساختار پنج لایه ای در این نوع اتصالات و کاربردهای زیاد آن، اتصالات نیو پایپ جایگزینی برای لوله‌ها و اتصالات قدیمی تری مانند لوله های فلزی و پلیمری گشته است.

در این بین یکی دیگر از مزایای استفاده از اتصالات نیو پایپ، به صرفه بودن و کم هزینه بودن آن است. این لوله‌ها نسبت به اتصالات قدیمی‌تری که در دهه‌های اخیر استفاده می‌شدند قیمت کمتری داشته و این ویژگی آن‌ها را نسبت به رقبای خود در سطح بالاتری قرار می‌دهد. اتصالات پنج لایه دارای پنج لایه از مواد پلیمری و فلزی است که در لایه سوم این اتصالات، از آلومینیومی مجهز به فناوری اولتراسونیک استفاده می‌شود که می‌تواند به خوبی مانع ورود اکسیژن به لوله ها شود.

اگر قصد خرید انواع اتصالات نیوپایپ از مصالح و ملزومات ساختمانی را دارید و می‌خواهید از کیفیت خرید خود اطمینان داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم اتصالات نیو پایپ را از  خریداری کنید. فروشگاه آریا با داشتن سابقه ای طولانی در زمینه اتصالات لوله ای مفتخر است با ارائه بهترین اتصالات نیو پایپ، اتصالات جوشی و اتصالات پنج لایه تجربه‌ای متفاوت را برای مشتریان به وجود آورد.

 

تاریخ ثبت: 1401/11/23