اتصالات گالوانیزه

اتصالات گالوانیزه

اتصالات گالوانیزه



اتصالات گالوانیزه به عنوان اتصالاتی شناخته می‌شوند که مانند اتصالات جوشی در بسیاری از صنایع گوناگون کاربردی می‌باشد، این اتصالات با استفاده از روکش های مخصوص گالوانیزه ساخته می‌شوند و به دلیل استفاده از گالوانیزه مقاومت بسیار بالایی دارند. از اتصالات گالوانیزه در بسیاری از صنایع مانند صنعت پتروشیمی، صنایع بخار و آب استفاده می‌شود.

اتصالات گالوانیزه دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که این ویژگی‌ها آن ها را نسبت به دیگر اتصالات در جایگاه بالاتری قرار می دهد. روکش گالوانیزه ای که بر روی اتصالات گالوانیزه نصب می شود به دلیل داشتن مقاومت بالا دچار فرسودگی و خوردگی نمی شود، همچنین این روکش‌های گالوانیزه از جمله خدمات ساختمانی و تاسیسات در برابر مواد شیمیایی و صنعتی نیز مقاوم هستند و درصد آسیب پذیری پایینی دارند، به دلیل وجود این ویژگی ها، اتصالات گالوانیزه در دهه های اخیر در صنایع زیادی استفاده می‌شود.

زنگ زدگی و پوسیدن، از اتفاقاتی است که به وفور در تمامی محصولات فولادی و آهنی دیده می‌شود، زیرا آهن و فولاد به تنهایی توانایی مقاومت در مقابل رطوبت را ندارد و پس از مدتی قرار گرفتن در برابر رطوبت، دچار زنگ زدگی می شود. از این رو در تمامی محصولاتی که تحت عنوان اتصالات گالوانیزه شناخته می شود، از روکش‌های مخصوص گالوانیزه استفاده می شود. این روکش های گالوانیزه پس از نصب بر روی اتصالات گالوانیزه، توانایی مقاومت در برابر زنگ زدگی و جلوگیری از آسیب‌های مواد صنعتی را به اتصالات گالوانیزه اضافه می کند.

در مراحل تولید اتصالات گالوانیزه، ابتدا تمامی فلزهای اتصالات را بصورت یک جا به داخل یک مخزن پز از فلز مذاب شده گالوانیزه می‌ریزند و پس از آن همه اتصالات گالوانیزه، یکی از مصالح و ملزومات ساختمانی را از مخزن مربوطه خارج کرده و آن‌ها را سرد می‌کنند تا به شکل اصلی خود در بیایند. اگر قصد خرید اتصالات گالوانیزه با کیفیت را دارید و به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید اتصالات گالوانیزه می گردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خریداری انواع اتصالات گالوانیزه به فروشگاه آریا مراجعه کنید.

تاریخ ثبت: 1401/11/23