اتصالات جوشی بنکن

اتصالات جوشی بنکن

اتصالات جوشی بنکن



اتصالات جوشی نوعی از اتصالات مهم در لوله کشی است که در بسیاری از مراکز صنعتی و کارخانه ای و خانه‌های مسکونی استفاده می‌شود. اتصالات جوشی تحت برند های مختلفی در جهان تولید می شوند و هر سال تعداد زیادی از این محصولات در انواع و ابعاد متفاوت در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. یکی از کمپانی های بسیار پیشرفته و پیشگام در زمینه تولید انواع اتصالات جوشی، کمپانی بنکن با عنوان برند تجاری BENKAN می باشد.

این کمپانی در سال 1947 در کشور ژاپن تأسیس شده و از ابتدای تأسیس در زمینه تولید لوله و اتصالات جوشی بنکن فعالیت داشته است، این کمپانی بزرگ ژاپنی پس از گذشت زمانی از تأسیس و فعالیت به دلیل بالا بودن میزان درخواست و کیفیت مرغوب تولید انواع لوله و اتصالات آن، به یکی از معتبرترین و برترین برندهای جهانی در تولید اتصالات جوشی و لوله تبدیل شد، این کمپانی پس از یافتن جایگاه بزرگی در تولیدات این عرصه، در کشور چین نیز یک خط تولید جدید راه اندازی کرده و تولیدات خود را در زمینه لوله و اتصالات جوشی بنکن از جمله خدمات ساختمانی و تاسیسات چند برابر کرد.

تا کنون مدل‌های متفاوت و متعددی از این اتصالات جوشی تحت برند بنکن وارد بازارهای جهانی شده و به علت بالا بودن کیفیت محصولات این کمپانی و تجهیزات استفاده شده در ساخت تولیدات آن، در تمامی کشورهای جهان پرطرفدار بوده و در کشور ما نیز خرید و فروش بالایی دارند، اتوماتیک بودن دستگاه‌های تولید اتصالات جوشی بنکن در کمپانی بنکن، یکی از علل موفقیت این کمپانی در عرصه لوله و اتصالات لوله است.

کمپانی بنکن از بهترین برندهای لوله و اتصالات لوله از مصالح و ملزومات ساختمانی است، از این رو برای خرید این گونه محصولات برندی قابل اطمینان است، اگر شما نیز قصد خرید انواع اتصالات جوشی بنکن را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تمامی محصولات این برند از جمله اتصالات جوشی بنکن را از فروشگاه آریا تهیه کنید.

تاریخ ثبت: 1401/11/23